Onderwerp:

OMG!!! Gewoon Kimura!!! 3 jaren 11 maanden geleden #86069

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2412
  • Ontvangen bedankjes 932
Ik hou er niet zo van om op deze manier iets de filmpjes onder de aandacht te krijgen, alsof je er niets mee te maken hebt. Op de NL site is ie in ieder geval (nog) niet eens te zien. Op dezelfde manier als dit zie ik her en der op Facebook ook berichten hierover verschijnnen... Not my cup of tea.. Wat is jouw aandeel hierin? Of ben je gewoon Oscar zelf?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

OMG!!! Gewoon Kimura!!! 3 jaren 11 maanden geleden #86070

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Klinten schreef : \
Heftig bedrag wel zou het zelf toch liever gebruiken voor de aankoop van een leuke boom. net iets langer plezier van.


Alleen als je weet hoe je er het beste uit kan halen? Zou er iemand zijn die je dat kan vertellen?

Ik moet zeggen.. Ik vind het ook veel geld. Aander andere kant.. Een uurtje een op een met een goede docent kost ook in die hoek..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

OMG!!! Gewoon Kimura!!! 3 jaren 11 maanden geleden #86079

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377

Marco buijsman schreef : Wat is jouw aandeel hierin? Of ben je gewoon Oscar zelf?


Dag Marco, ik hoop echt van harte dat dit een kleine sarcastisch grapje was?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

OMG!!! Gewoon Kimura!!! 3 jaren 11 maanden geleden #86083

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2412
  • Ontvangen bedankjes 932
Ik zet mijn vraagtekens bij de oprechtheid van dit account en dit topic. Het zelfde topic is ook geopend op t Engelstalige forum. Dit account is al voor hele lange tijd niet niet actief geweest, dus waarom nu opeens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

OMG!!! Gewoon Kimura!!! 3 jaren 11 maanden geleden #86094

  • davids
  • davids's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 461
  • Ontvangen bedankjes 55
Hallo Marco, volgens mij kennen wij elkaar wel van facebook. Over de Spirea. :-)
Oscar en ik kennen elkaar al jaren (ik docent, hij leerling op dezelfde scholengemeenschap). Leuk verhaal voor een andere keer. Los van het feit dat ik Oscar ken en hem met zijn werk wil laten zien aan de wereld, zodat dit hem succes geeft, vind ik het echt heel bijzonder dat hij Kimura heeft kunnen filmen.
Los hiervan even over de course:
Ik heb de course gekocht en ben hem aan het bekijken. Ik had ook een mooie boom kunnen kopen. Heb ik in dit geval niet gedaan.
De manier waarop gefilmd is, vind ik super. Je kan echt op de vingers meekijken met Kimura. Dat is bijzonder om te zien. De leerlingen die rennen om hem te helpen, de vragen die hij stelt aan hen. Simpele tips die gegeven worden. Humor die wordt gebruikt.
Ik vind het het geld waard. Ik kan niet zomaar even ergens een cursus gaan volgen. Daarvoor heb ik de tijd en de financiële middelen niet.
Of je met 1 keer kijken klaar bent? Dat denk ik niet. Er zijn steeds kleine technische details te zien. Dat is wat ik sowieso vind van de cursussen die ik heb gekocht en gezien (van Bonsai Empire). Nee, ik heb ze niet allemaal gekocht en ja, ik wil het wel, in de toekomst. :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

OMG!!! Gewoon Kimura!!! 3 jaren 11 maanden geleden #86095

  • BenBonsai66
  • BenBonsai66's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 56
  • Ontvangen bedankjes 5
Zou deze ook op de Nederlandse bonsai empire beschikbaar komen ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Little tree

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

OMG!!! Gewoon Kimura!!! 3 jaren 11 maanden geleden #86112

  • LucRoux
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 968
  • Ontvangen bedankjes 295

BenBonsai66 schreef : Zou deze ook op de Nederlandse bonsai empire beschikbaar komen ?


Waarschijnlijk wel, zoals de meeste cursussen, maar het vertalen zal een heel werk zijn dus ik vrees dat dat even gaat duren...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

OMG!!! Gewoon Kimura!!! 3 jaren 11 maanden geleden #86118

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Marco buijsman schreef : Ik zet mijn vraagtekens bij de oprechtheid van dit account en dit topic. Het zelfde topic is ook geopend op t Engelstalige forum. Dit account is al voor hele lange tijd niet niet actief geweest, dus waarom nu opeens?


Marco,

Ik ken David. Hij is sinds enige tijd weer actief met bomen bezig. Ik heb hem een paar maanden geleden ook hier met wat bomen geholpen. Alles OK.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

OMG!!! Gewoon Kimura!!! 3 jaren 11 maanden geleden #86131

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2412
  • Ontvangen bedankjes 932

davids schreef : Hallo Marco, volgens mij kennen wij elkaar wel van facebook. Over de Spirea. :-)
Oscar en ik kennen elkaar al jaren (ik docent, hij leerling op dezelfde scholengemeenschap). Leuk verhaal voor een andere keer. Los van het feit dat ik Oscar ken en hem met zijn werk wil laten zien aan de wereld, zodat dit hem succes geeft, vind ik het echt heel bijzonder dat hij Kimura heeft kunnen filmen.
Los hiervan even over de course:
Ik heb de course gekocht en ben hem aan het bekijken. Ik had ook een mooie boom kunnen kopen. Heb ik in dit geval niet gedaan.
De manier waarop gefilmd is, vind ik super. Je kan echt op de vingers meekijken met Kimura. Dat is bijzonder om te zien. De leerlingen die rennen om hem te helpen, de vragen die hij stelt aan hen. Simpele tips die gegeven worden. Humor die wordt gebruikt.
Ik vind het het geld waard. Ik kan niet zomaar even ergens een cursus gaan volgen. Daarvoor heb ik de tijd en de financiële middelen niet.
Of je met 1 keer kijken klaar bent? Dat denk ik niet. Er zijn steeds kleine technische details te zien. Dat is wat ik sowieso vind van de cursussen die ik heb gekocht en gezien (van Bonsai Empire). Nee, ik heb ze niet allemaal gekocht en ja, ik wil het wel, in de toekomst. :-)

Tuurlijk is t top dat de bonsai’God’ door Oscar hiervoor gestrikt is. Ik blijf er wel bij dat ik vind dat je bericht een beetje over de top is... maar goed, t zal zo moeten. Ik ben blijkbaar de enige waarbij t n wat allergische reactie veroorzaakt.. ik Hoop van harte dat het veel bekeken gaat worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren