Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

mijn boom ? 9 jaren 11 maanden geleden #33322

  • kevinpopelier
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 11
  • Ontvangen bedankjes 0

kevinpopelier schreef :

Auk schreef :

kevinpopelier schreef : hier zijn de foto's :D


Metasequoia Glyptostroboides als ik het goed zie (en spel...)
Staat die binnen? Dan gaat dat de derde boom worden die je verliest. Of was dat alleen voor de foto?

ja had em nu binnen gezet omdat ik nog niet zeker was welk boompje het was heb echt lang liggen zoeken maar er zijn zoveel verschilende soorten nog een lange weg te gaan dus :p maar wil er mij zeker en vast meer in verdiepen hoor dus deze is best buiten? :)

dankje voor de info nu kan ik verder heb juist gekeken die boompjes kunne echt wel enorm groot worden zo te zien :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

mijn boom ? 9 jaren 11 maanden geleden #33325

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Deze hoort, net zoals alle planten, buiten. Alleen planten uit de tropen vinden het in de koudere periodes van het jaar binnen prettiger dan buiten. Maar ook in de zomer zou je die eigenlijk een plekje buiten moeten geven.

Hou er rekening mee dat deze soort water heerlijk vind (Ik heb er voor de grap eentje in de rand van de vijver staan)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

mijn boom ? 9 jaren 11 maanden geleden #33326

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

kevinpopelier schreef : dankje voor de info nu kan ik verder heb juist gekeken die boompjes kunne echt wel enorm groot worden zo te zien :D


Ehm.. Ja. Het is een boomsoort. De meeste bomen kunnen enorm groot worden. Door de juiste technieken toe te passen wordt een boom een bonsai, niet omdat het een 'bonsai boomsoort' is. Dat laatste bestaat nl niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts