Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

Carbonel cholesterol verlagend. 9 jaren 2 maanden geleden #37063

  • WillievanAchteren
  • WillievanAchteren's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 152
  • Ontvangen bedankjes 25

leatherback schreef : Tenzij je heel erg ervaren bent met dood hout bewerken, zou ik hier vanaf blijven. (En zelfs als je het wel bent.. Het lijkt er op dat het hout op allerlei punten kleine scheurtjes heeft.. Die kan je niet simuleren).


Er zijn wel manieren om ze te simuleren en processen te versnellen, maar de natuur doet het het mooist. Had ergens een stuk tekst van Yannick zelf gelezen (geloof met foto's uit Japan?) en bij Ron in de bonsaihut heb ik ook al het een en ander gehoord, gezien en geprobeerd. Maandag ga ik er weer op cursus neem olijf dan mee en gaan we hem denk ik wel van A tot Z bespreken, heb nu alweer zin in. Opzeker dat ik er niet zelf aan ga lopen prutsen ik laat me graag sturen.

Yannick, geheel wederzijds was erg gezellig en ben super blij met het olijfje zelfs mijn vriendin vond hem erg leuk, normaal vind ze bomen in training maar rare dingen. Ga de workshop in de gaten houden, hoop dat het op een dag valt dat ik kan.

Zal updates plaatsen.
Gr Willie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren