Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

Nieuwe Potentilla bij 6 jaren 11 maanden geleden #65008

  • Christian93
  • Christian93's Profielfoto
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 124
  • Ontvangen bedankjes 25

dennisfranx schreef :

Tom Haest schreef : Mooie soort dit.

Deze week op het containerpark laggen er bij het groenafval, maar ze waren te dun om er moeite voor te doen. Spijtig


Dat is idd vaak zo bij dit soort of heel veel dunne stammentjes ik heb er eentje een kleintje meegenomen bij tuincentrum vorig jaar en laatst verpot en kortgezet ook dun en klein maar leuk voor mame/shohin poging :p


Je kan vrij snel een leuk resultaat behalen met die kleine potentilla's, vorig jaar van mijn vader een kleine potentilla gekregen met een ielig stammetje. Deze heb ik drastisch ingekort zowel bij de wortels als het loof. Ondertussen staat er al een leuke mini cascade potentilla op een mooi stuk rots.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nieuwe Potentilla bij 6 jaren 11 maanden geleden #65011

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4713
  • Ontvangen bedankjes 1159

Christian93 schreef :

dennisfranx schreef :

Tom Haest schreef : Mooie soort dit.

Deze week op het containerpark laggen er bij het groenafval, maar ze waren te dun om er moeite voor te doen. Spijtig


Dat is idd vaak zo bij dit soort of heel veel dunne stammentjes ik heb er eentje een kleintje meegenomen bij tuincentrum vorig jaar en laatst verpot en kortgezet ook dun en klein maar leuk voor mame/shohin poging :p


Je kan vrij snel een leuk resultaat behalen met die kleine potentilla's, vorig jaar van mijn vader een kleine potentilla gekregen met een ielig stammetje. Deze heb ik drastisch ingekort zowel bij de wortels als het loof. Ondertussen staat er al een leuke mini cascade potentilla op een mooi stuk rots.


Oke, nu beklaag ik het dat ik ze niet meeheb. :silly:
Ik zal het onthouden als ik er nog tegenkom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nieuwe Potentilla bij 6 jaren 11 maanden geleden #65012

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Tom Haest schreef : Mooie soort dit.

Deze week op het containerpark laggen er bij het groenafval, maar ze waren te dun om er moeite voor te doen. Spijtig


:(
Had er afgelopen weekend wel een paar voor je kunnen uitgraven. Mijn nuurman had een 40 jaar oude heg staan die hij weg gehaald heeft. Maar omdat ik te veel bomen heb, en vorig jaar al 2 dikke Potentillas verkocht heb..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nieuwe Potentilla bij 6 jaren 11 maanden geleden #65021

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4713
  • Ontvangen bedankjes 1159

leatherback schreef :

Tom Haest schreef : Mooie soort dit.

Deze week op het containerpark laggen er bij het groenafval, maar ze waren te dun om er moeite voor te doen. Spijtig


:(
Had er afgelopen weekend wel een paar voor je kunnen uitgraven. Mijn nuurman had een 40 jaar oude heg staan die hij weg gehaald heeft. Maar omdat ik te veel bomen heb, en vorig jaar al 2 dikke Potentillas verkocht heb..


Dju.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nieuwe Potentilla bij 3 jaren 5 maanden geleden #88045

  • Selide
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 51
  • Ontvangen bedankjes 3
en hoe is die potentlla geëvolueerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts