Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

mijn ompjes [gedeelte[ 7 jaren 6 maanden geleden #56245

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2413
  • Ontvangen bedankjes 932

hercules schreef : hoi M, ja ik denk dat je wel gelijk heb hoor.
Daarom heb ik ook een klein deel van m,n boompjes laten zien.
En het zegt genoeg dat de moderator deze laffe schrijfseld verwijderd heeft.
Weet je wat het is , ik nen begonnen met jonge inheemse boompjes en dat duurt nu eenmaal jaren voordat ze mooi worden.
Want bonsai betekend nog altijd , boom in pot.

Ik heb blijkbaar de schrijfsels niet gezien... en ik weet dat je pas begonnen hebt. Ik ben ruim 20 jaar geleden ook begonnen en weet, deels, wat wel goed is en niet. Ik wil je daarom mijn ervaringen en fouten waarvan ik geleerd heb, overbrengen en ga mijn antwoorden daarbij niet mooier maken als dat het is. Het meeste waar je mee aan komt zetten, daar zou ik gewoon niets mee kunnen, en dat zeg ik dan ook. Ga veel kijken (of nog meer) naar bonsai en bomen in de natuur en analyseer hoe deze gevormd zijn en trek daar leering uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

mijn ompjes [gedeelte[ 7 jaren 6 maanden geleden #56247

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

hercules schreef : Hoi l.
Ik moet jou toch verdedigen want jij heb me altijd dingen willen leren en was nooit negatief


Dank je Hercules. Ik begon al te twijfelen. Ik tracht altijd om opbouwend te zijn, en aan te geven waarom ik wel of niet met bepaald materiaal door zou gaan. Om dan aangevallen te worden, in een prive bericht, over posts naar jou toe, dat vond ik wel vervelend.

Ik ben blij dat jij het in ieder geval wel als meedenken ervaart. Misschien dat desbetreffende persoon zich ook even achter de oren kan krabben, en prive aan kan geven dat hij misschien zelf overdreven reageert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

mijn ompjes [gedeelte[ 7 jaren 6 maanden geleden #56250

  • Maurice van der Vorst
  • Maurice van der Vorst's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 73
  • Ontvangen bedankjes 9
Dat vindt ik heel vreemd om te lezen!!
Het is zeer ongepast als je personen via een persoonlijk bericht en schijnbaar onvolledig negatief benaderd.
Jammer dat het zo schijnbaar ook kan gaan.

Gelukkig is dit mij gespaard gebleven tot nu toe. Ik zou me er erg ongemakkelijk bij voelen als ik dit soort reacties zou ontvangen.

Fijn om te lezen dat er ook goed over elkaar geschreven wordt! Dat is veel belangrijker en leuker om te lezen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

mijn ompjes [gedeelte[ 7 jaren 6 maanden geleden #56260

  • JanDijk
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 130
  • Ontvangen bedankjes 71
Ik ben diegene die een paar persoonlijke berichtjes heeft verstuurd. Dit heb ik gedaan omdat ik wat persoonlijks te melden had. Iets persoonlijks melden doe je zo is mijn mening niet openlijk op een forum. Wat ik geschreven heb ga ik hier niet verdedigen omdat ik nog steeds volledig achter die mening sta. Dat hier deze zaak nogal behoorlijk opgeblazen en uit het verband gerukt wordt doet mij pijn. Dat is dan ook de reden dat ik hier niet verder ga. Het ga u allen goed en misschien tot ziens elders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

mijn ompjes [gedeelte[ 7 jaren 6 maanden geleden #56262

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Jan, je zal het niet geloven, maar ik vind het jammer dat je gaat. Je hebt duidelijke ideeen waar je heen wilt met bonsai, en dat kan dit forum gebruiken. Maar goed. Om jou even te citeren dan maar "Oeps, dat was dus tegen het zere been. Kritiek geven maar er zelf niet tegen kunnen. Het ga je goed verder."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

mijn ompjes [gedeelte[ 7 jaren 6 maanden geleden #56266

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2413
  • Ontvangen bedankjes 932
Jan, hier heb ik nou absoluut geen respect voor: een PB sturen, ik antwoord geven met een aantal gestelde vragen, vervolgens met je staart tussen je benen wegrennen.... Beetje jammer dit.. Ik vraag me af of je dit in reallife ook zo doet...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

mijn ompjes [gedeelte[ 7 jaren 5 maanden geleden #56436

  • Jellevanlooy
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 268
Ik ben ook aangepakt door jandijck via pb.
Ik heb er niet op gereageerd. Ik had al lang uitgemaakt hoeveel kennis hij over bonsai heeft.

Via google kan ik ook op iedereen zijn vragen reageren en doen alsof je het zelf weet.
Bij deze, succes jandijck.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren
Cron Job Starts