Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

acer 7 jaren 5 maanden geleden #57251

  • marcellucas
  • marcellucas's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2543
  • Ontvangen bedankjes 718

Auk schreef :

Mooizo schreef : dat er iemand bij is gekomen op de forum die ook wel best veel weet


Wie is dat precies?


defensief is hij in ieder geval niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

acer 7 jaren 5 maanden geleden #57258

  • Mooizo
  • Mooizo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 218
  • Ontvangen bedankjes 23

marcellucas schreef :

Auk schreef :

Mooizo schreef : dat er iemand bij is gekomen op de forum die ook wel best veel weet


Wie is dat precies?


defensief is hij in ieder geval niet


Nee klopt marcellucas maar ik ben ook geen mee loper als je begrijpt wat ik bedoel.
ik heb een eigen mening over mijn bomen en die heb jij niet.
Dus ik hoop dat je zelf eens met iets komt en niet steeds met ander mee praat, wat werkelijk nergens opslaat.
laten we daar nou eens mee op houden, dan kan het hier weer gezelliger worden.
Elkaar de mening zeggen moet kunnen, en dat is ook goed, maar niet mee praten als je van niets weet.
Ik ben op deze forum gekomen omdat daar over gepraat word, maar dat vind ik hier nu toch echt niet terug op dit moment en denk dat ik hier dan ook maar mee stop.
Want zo een gezellige forum is het op dit moment niet.
Er wordt hier gewoon samen spanning door enkele personen die denken dat ze het beste zijn.
En alles afkraken en andere niets weten.
Kijk kritiek is menselijk maar afkraken is iets anders.
Als ik naar de bomen kijk van die personen, dan kan ik ze ook zeker afkraken.
En nu wil ik geen namen noemen maar kijk maar eens naar het embleem foto's van deze personen rechts op het forum scherm als het hun bomen zijn.

Maar al bij al is het hier zeker niet meer leuk als jullie zo door gaan met afkraken.
Ik ben hier gekomen om iets op te steken wat nieuw is voor mij.

Bij deze Dank van sommige leden die dat begrepen.

En de andere tot ziens MOOIZO

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

acer 7 jaren 5 maanden geleden #57259

  • KobusKoops
  • KobusKoops's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 594
  • Ontvangen bedankjes 133

marcellucas schreef :

Auk schreef :

Mooizo schreef : dat er iemand bij is gekomen op de forum die ook wel best veel weet


Wie is dat precies?


defensief is hij in ieder geval niet


Ook wel te begrijpen als hij wat defensief reageert. Hij word behoorlijk afgezeken. Laten we blij zijn dat er weer een bonsai liefhebben bij is op het forum. Een actieve ook nog, hij heeft al heel wat fotos geplaatst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Mooizo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

acer 7 jaren 5 maanden geleden #57266

  • Jellevanlooy
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 268
Jij bent begonnen dat hier niemand zit met wat kennis, en dat hier geen bomen zijn die beter zijn dan die van jou.
Nadat wij onze mening gewoon hebben gegeven op jou bomen. Ze zijn niet goed, jij voelt je aangevallen en wij posten geen bomen, geen kennis,....

En nu marcel zo aanvallen? Hij heeft zich afzijdig gehouden, marcel heeft al veel bomen gepost en heeft veel kennis.
En ik denk niet dat hij een meeloper is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Jellevanlooy.

acer 7 jaren 5 maanden geleden #57293

  • Mooizo
  • Mooizo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 218
  • Ontvangen bedankjes 23

Jellevanlooy schreef : Jij bent begonnen dat hier niemand zit met wat kennis, en dat hier geen bomen zijn die beter zijn dan die van jou.
Nadat wij onze mening gewoon hebben gegeven op jou bomen. Ze zijn niet goed, jij voelt je aangevallen en wij posten geen bomen, geen kennis,....

En nu marcel zo aanvallen? Hij heeft zich afzijdig gehouden, marcel heeft al veel bomen gepost en heeft veel kennis.
En ik denk niet dat hij een meeloper is.


Man moet je nu eens lezen wat je nu weer schrijft in de eerste 2 regel van je.
Ik heb nooit, en ook nooit, gezegd ( geschreven) wat jij in je eerste 2 regel schrijft.
Ik weet niet eens hoe jij er bij komt, om dit te schrijven.
Kijk maar alle topics na, of ik dat gezegd heb, wat doe ik dan op deze site als dat zo was.
Ik ben hier om te leren, om bij te leren, eerlijk gezegd.
Maar als er hier geen mooiere bomen waren, was ik hier niet, dus dit klopt niet.
En dan ook nog schrijven dat ik begonnen ben nou dat slaat echt nergens op.
Kijk je denkt dat je de beste bent maar je geeft zelfs je fouten nog geen eens toe.

En marcel aanvallen dat doe ik niet.
als je goed leest is marcel dat, die dat doet, die schrijft toch, och dat heb je zelf kunnen lezen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Mooizo.

acer 7 jaren 5 maanden geleden #57301

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2413
  • Ontvangen bedankjes 932

Mooizo schreef :

Jellevanlooy schreef : Jij bent begonnen dat hier niemand zit met wat kennis, en dat hier geen bomen zijn die beter zijn dan die van jou.
Nadat wij onze mening gewoon hebben gegeven op jou bomen. Ze zijn niet goed, jij voelt je aangevallen en wij posten geen bomen, geen kennis,....

En nu marcel zo aanvallen? Hij heeft zich afzijdig gehouden, marcel heeft al veel bomen gepost en heeft veel kennis.
En ik denk niet dat hij een meeloper is.


Man moet je nu eens lezen wat je nu weer schrijft in de eerste 2 regel van je.
Ik heb nooit, en ook nooit, gezegd ( geschreven) wat jij in je eerste 2 regel schrijft.
Ik weet niet eens hoe jij er bij komt, om dit te schrijven.
Kijk maar alle topics na, of ik dat gezegd heb, wat doe ik dan op deze site als dat zo was.
Ik ben hier om te leren, om bij te leren, eerlijk gezegd.
Maar als er hier geen mooiere bomen waren, was ik hier niet, dus dit klopt niet.
En dan ook nog schrijven dat ik begonnen ben nou dat slaat echt nergens op.
Kijk je denkt dat je de beste bent maar je geeft zelfs je fouten nog geen eens toe.

En marcel aanvallen dat doe ik niet.
als je goed leest is marcel dat, die dat doet, die schrijft toch, och dat heb je zelf kunnen lezen

Mooizo, misschien moet ik het niet zo zeggen, maar ik doe het toch:
[Psycholoogmodus] je bent continu bezig om te anderen te bewijzen dat jezelf, en je bomen, er toe doen. Dat lokt allerlei reacties uit bij andere leden van dit forum, die hier vaak al meerdere jaren zitten. Wat vervolgens bij jou weer allerlei gevoelens opwekt. De manier waarop je formuleert vind ik erg aggressief, je bent telkens op zoek naar bewijzen om de ander naar zijn ongelijk te laten inzien, ten bate van jezelf.... Waar komt die drang dan vandaan? [/Psycholoogmodus]

Gaan we het nu constructief over bomen hebben?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: dennisfranx

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Marco buijsman.

acer 7 jaren 5 maanden geleden #57306

  • Mooizo
  • Mooizo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 218
  • Ontvangen bedankjes 23

Marco buijsman schreef :

Mooizo schreef :

Jellevanlooy schreef : Jij bent begonnen dat hier niemand zit met wat kennis, en dat hier geen bomen zijn die beter zijn dan die van jou.
Nadat wij onze mening gewoon hebben gegeven op jou bomen. Ze zijn niet goed, jij voelt je aangevallen en wij posten geen bomen, geen kennis,....

En nu marcel zo aanvallen? Hij heeft zich afzijdig gehouden, marcel heeft al veel bomen gepost en heeft veel kennis.
En ik denk niet dat hij een meeloper is.


Man moet je nu eens lezen wat je nu weer schrijft in de eerste 2 regel van je.
Ik heb nooit, en ook nooit, gezegd ( geschreven) wat jij in je eerste 2 regel schrijft.
Ik weet niet eens hoe jij er bij komt, om dit te schrijven.
Kijk maar alle topics na, of ik dat gezegd heb, wat doe ik dan op deze site als dat zo was.
Ik ben hier om te leren, om bij te leren, eerlijk gezegd.
Maar als er hier geen mooiere bomen waren, was ik hier niet, dus dit klopt niet.
En dan ook nog schrijven dat ik begonnen ben nou dat slaat echt nergens op.
Kijk je denkt dat je de beste bent maar je geeft zelfs je fouten nog geen eens toe.

En marcel aanvallen dat doe ik niet.
als je goed leest is marcel dat, die dat doet, die schrijft toch, och dat heb je zelf kunnen lezen

Mooizo, misschien moet ik het niet zo zeggen, maar ik doe het toch:
[Psycholoogmodus] je bent continu bezig om te anderen te bewijzen dat jezelf, en je bomen, er toe doen. Dat lokt allerlei reacties uit bij andere leden van dit forum, die hier vaak al meerdere jaren zitten. Wat vervolgens bij jou weer allerlei gevoelens opwekt. De manier waarop je formuleert vind ik erg aggressief, je bent telkens op zoek naar bewijzen om de ander naar zijn ongelijk te laten inzien, ten bate van jezelf.... Waar komt die drang dan vandaan? [/Psycholoogmodus]

Gaan we het nu constructief over bomen hebben?


waarom doe jij dat dan niet, en reageer je zo wat je eigenlijk niks aan gaat.
Sorry maar zo is het wel.
En omdat iemand al langer op deze forum zit, mag en kan hij alles zeggen, en is in alles de beteren,
O gaat dat zo, nou dan moet ik me maar stil houden.
Bedankt, nu weet ik hoe het zit, (Psychologische)in zicht van je.

.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Mooizo.

acer 7 jaren 5 maanden geleden #57344

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Kinders..
bonsai graag.

Ruzie fora zijn er al genoeg. Kunnen we misschien accepteren dat er verschillen van inzicht zijn, en een ieder mag bepalen welke inzichten het beste passen voor zijn of haar situatie?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tom81, Battleham

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts