Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 5 maanden geleden #57483

  • Tom vinken
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 185
  • Ontvangen bedankjes 49

Jellevanlooy schreef :

hercules schreef : Mensen mensen mensen, Waar zijn julie in godsnaam mee bezig[Dea] Jullie komen pas na voren in het eind van Mooizo zijn topic.Laat deze jongen met rust, en dan heb ik een nieuwtje voor jullie, want ook ik wordt van alles uitgemaakt.Bij deze daag ik jullie [profs] maar niet heus want volgens mij is Jelle ook maar 6 jaar bezig.Zolang lees ik dit forum al.En meerdere van jullie die in het begin met idiote topics kwamen.
Of niet Jelle?
Ik daag jullie uit om in het voorjaar jullie [wel mooie en beste bomen] te laten zien.Ik laat dan mijn bomen zien[nog niet getoond] Bomen van jong en puur materiaal en zal er ook een zeer oude bij zetten
Want ik ben geen praatjes maker en jullie zullen versteld staan.
Dus kom maar op profs en laat zien.En hou op met jullie hetse tegen Mooizo.Ik zie jullie in het voorjaar.


Hoi H,

Ik twijfel geen seconde aan jou kennis en kunde. Geef er int voorjaar maar :woohoo: eens een lap op zodat iedreen hier de mond gesnoerd is.... want volgens mij heb je nog veel goed materiaal achter de hand! Ik kijk vol ongeduld uit naar het voorjaar!
Respect voor jou inzet en kennis H.



:sick: :sick: :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hercules
Discussie gesloten.

nog enkele boompjes van mooizo 7 jaren 5 maanden geleden #57486

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Bericht gesloten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hercules
Discussie gesloten.
Inloggen Registreren
Cron Job Starts