Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

Cascade Juniperus met op maat gemaakte pot 4 jaren 8 maanden geleden #81796

  • Robert Hier
  • Robert Hier's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 3
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt voor alle goede tips. Ik moet zeggen dat hij het verpotten tot nu toe goed lijkt op te pakken. Vooral als ik het vergelijk met de eerste, wellicht erg heftige, snoeibeurt. Dat heeft echt wel een paar maanden gekost om volledig bij te komen. Maar ik ga hem extra goed in de gaten houden en heb hem een iets beschuttere plek gegeven. Windluw is sowieso een uitdaging aangezien ik in aan de kust woon en het hier praktisch altijd waait.

Voor nu dus ook met rust laten. Ga ik doen, hoe verleidelijk het ook is om weer verder te gaan :) Ik ben ook wel benieuwd naar jouw bomen dan Leatherback en of ze het verpotten in dit jaargetij zwaar vinden.

En bedankt Tom (excuses voor de eerdere typo) voor de interessante insteek om een jin of shari van de niet te gebruiken takken te maken. Houdt de opties mooi open en scheelt nu lastige keuzes maken. Ik merk steeds meer dat Bonsai vormen best vergevingsgezind is terwijl ik soms denk dat ik de hele boom heb verpest. Interessant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts