Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

Acer campestre 3 jaren 2 weken geleden #90824

  • Brecht DM
  • Brecht DM's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 59
  • Ontvangen bedankjes 12
In juni vorig jaar bij Gingko deze campestre opgepikt.
Doe k dat zo eens graag. Een boom waar ik op mag knoeien.

Voor 85E....stel ik mij dan de vraag wat er mis mee is als je daar mee aan de kassa staat. Aangezien de andere pas beginnen met een extra nulletje. Is dit wel eerder inheems war de prijs drukt vast.
Elk woord of raad die men kan geven zie je ze haar tong knopen. Blijkbaar moet je daar ook voor betalen Tom?
Jij kent ze daar heel goed. Je herkent dese mss nog.
Jij kan mij vast zeggen wat de waarde heeft bepaald en wat de nodige correcte acties zijn die verwacht worden.

De verpotting was succesvol...70% wortels weg. Wat een gesleur en geklop. Maar zonder schade gelukt.
Mijn idee was om de onderste takken wat uit te laten dikken. Nog eens deselecteren hier en daar voor takken die het niet helemaal zijn. En dan was er nog geen fijne vertakking....hmm.

Is deze de 85 waard geweest?

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Acer campestre 3 jaren 2 weken geleden #90831

  • Diluca
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 793
  • Ontvangen bedankjes 295
Voor €85 ben je niet in 't zak gezet geweest, maar meer mocht het ook wel niet zijn.
De vertakking is geen probleem, die kweek je wel.maar je hebt nu, met deze hoogte, nagenoeg geen taps verloop, als het mijn boom was had ik die meer dan gehalveerd.
Groeten Luc.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Brecht DM

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Acer campestre 3 jaren 1 week geleden #90875

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Brecht DM schreef : Voor 85E....stel ik mij dan de vraag wat er mis mee is als je daar mee aan de kassa staat. Aangezien de andere pas beginnen met een extra nulletje. Is dit wel eerder inheems war de prijs drukt vast.[/attachment]


Dat is precies het punt. Dit is een boom welke je in een jaar of 5 ni de volle grond kweekt. Als je pootgoed bij een kweker haalt, en dat zet je 3 jaar in de grond heb je een dergelijk stammetje. Een japanse esdoorn redt dat niet in dat tempo. En omdat het een verldesdoorn is, is het ook een soort welke minder gevraagd is. Dat verklaart de prijs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Acer campestre 3 jaren 1 week geleden #90882

  • yahookoi
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 341
  • Ontvangen bedankjes 45
deze heb ik gisteren aangeschaft als startplant

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts