Onderwerp:

Ben nieuw hier! 6 jaren 4 maanden geleden #71507

  • Auk
  • Auk's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1020
  • Ontvangen bedankjes 247

Kingdingeling schreef : Heb zelf de blue maple


Blue maple? Die bestaan niet, degenen die zaden voor blauwe esdoorns aanbieden zijn oplichters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Auk.

Ben nieuw hier! 6 jaren 4 maanden geleden #71508

  • Kingdingeling
  • Kingdingeling's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 27
  • Ontvangen bedankjes 1
Klopt helemaal wat je zegt. Als je kijkt naar de gefotoshopte foto's is het blauw zover doorgeslagen dat het mos zelfs blauw is :D. En als je het gesprek mee kon lezen met de verkoper :p . Die vertelde me dat de bladeren eerst groen zijn en daarna een andere kleur krijgen. Ik zeg dat is herfst. Vanaf dat moment geen bericht meer terug. Maar 100 zaden voor 30 cent is geen aanslag. Plus ik vond het blad en de stammen erg mooi hahaha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ben nieuw hier! 6 jaren 4 maanden geleden #71509

  • LucRoux
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 968
  • Ontvangen bedankjes 295
Ik hoop dat je beseft dat met zaad je 20-30-50? jaar verder bent vooraleer je iets gelijkaardigs als op die foto hebt? Welk zaad dan ook is geen "bonsai" zaad, er zal een gewone boom uit groeien....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ben nieuw hier! 6 jaren 4 maanden geleden #71510

  • Auk
  • Auk's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1020
  • Ontvangen bedankjes 247

Kingdingeling schreef : Als je kijkt naar de gefotoshopte foto's is het blauw zover doorgeslagen dat het mos zelfs blauw is :D. En als je het gesprek mee kon lezen met de verkoper :p . Die vertelde me dat de bladeren eerst groen zijn en daarna een andere kleur krijgen.


Precies. Natuurlijk worden de bladeren nooit blauw, maar tegen de tijd dat de argeloze koper dat door heeft, is hij maanden verder - en vaak zal de koper denken dat hij nog langer moet wachten, of dat hij zelf iets verkeerd doet. Vrijwel niemand zal klagen. Het kost niet veel, levert per verkoop niet bijzonder veel op, maar de verkoper loopt eigenlijk geen risico. Maar het blijft oplichting.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ben nieuw hier! 6 jaren 4 maanden geleden #71511

  • Kingdingeling
  • Kingdingeling's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 27
  • Ontvangen bedankjes 1
Lucrough . Daar was ik mij zeker van bewust. Daarom baal ik ook dat ik me andere boompjes steeds weg moest doen. Deze foto komt van Google en het is te hopen dat ik ooit zo'n stam mag krijgen. Maar kant en klaar is leuk. Maar wil er zelf ook een beetje inbreng in hebben. En ach als je haast hebt moet je sowieso hier niet aan gaan beginnen hahahaha. En ik was mij er bewust van dat er geen bonsai zaad bestaat. Maar besefte dat dit bomen zijn die er zich het meest voor lenen.

En auck. Wat je zegt klopt helemaal. Niemand zal klagen vanwege de prijs. Als de prijs 30 euro was geweest voor hetzelfde zaad. Dan waren er klachten geweest wegens oplichting. Maar voor 30 cent neemt niemand de moeite. Maar ik deel je mening. Het is en het blijft oplichting

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ben nieuw hier! 6 jaren 4 maanden geleden #71512

  • dennisfranx
  • dennisfranx's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3951
  • Ontvangen bedankjes 939
Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd als je kijkt bij je profiel kun je die leze daar staat mijn email adres in kunnen we het regelen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren