Onderwerp:

Mezelf voorstellen 4 jaren 8 maanden geleden #81475

  • DidierDeblaere
  • DidierDeblaere's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 214
  • Ontvangen bedankjes 45

KarinBryce schreef : ...

Ik heb nog even getwijfeld tussen Deinze en Brugge aangezien in zo'n beetje in het midden woon (Ursel), nu hoop ik alleen dat ik de mensen daar ga verstaan (en zij mij) want ik ben maar een reserve Belg die jaar geleden hier is komen wonen vanuit Rotterdam :) Het West Vlaams blijft toch een taaltje op zich ...


Dan heb je de keuze, Brugge is West-Vlaams en Deinze is Oost-Vlaams. :lol: :P
Maar geen schrik, in Brugge weet ik niet, maar in Deinze spreken we alle talen en dialecten. En ja, soms spreken we ook Nederlands. :lol: :lol: ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Mezelf voorstellen 4 jaren 8 maanden geleden #81476

  • DidierDeblaere
  • DidierDeblaere's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 214
  • Ontvangen bedankjes 45
Ouw ja, en welkom ook mijnentwege :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: KarinBryce

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Mezelf voorstellen 4 jaren 8 maanden geleden #81501

  • KarinBryce
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 7
  • Ontvangen bedankjes 0

Makaira schreef : Bonsai ateljee in Dendermonde is een zeer goede keuze. Eenvoudige man die Callaert. Lang in de branche en zeer scherpe prijzen.
Als beginner raaf ik u nogmaals die Ulmus aan omdat dit bomen zijn die fel groeien en waar u een hele hoop snoei- en bedradingservaring kan opdien. Zijn leuke planten en prijs valt zeker mee


Ik ben er geweest, u had geen woord verkeerd gezegd. Het was heerlijk om er wat rond te lopen, te kunnen kijken naar vele mooie creaties en dan de duidelijk uitleg en eerlijk advies maakte het bezoek helemaal af. Uiteindelijk ben ik vertrokken met drie kleine boompjes waaronder ook een Ulmus….de Ulmus trok mij persoonlijk niet gelijk aan als boompje, bij deze ging ik vooral voor de wortels. Het zijn allemaal nog kleintjes maar dan kunnen ze alleen maar groter worden :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Mezelf voorstellen 4 jaren 8 maanden geleden #81502

  • KarinBryce
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 7
  • Ontvangen bedankjes 0

DidierDeblaere schreef :

KarinBryce schreef : ...

Ik heb nog even getwijfeld tussen Deinze en Brugge aangezien in zo'n beetje in het midden woon (Ursel), nu hoop ik alleen dat ik de mensen daar ga verstaan (en zij mij) want ik ben maar een reserve Belg die jaar geleden hier is komen wonen vanuit Rotterdam :) Het West Vlaams blijft toch een taaltje op zich ...


Dan heb je de keuze, Brugge is West-Vlaams en Deinze is Oost-Vlaams. :lol: :P
Maar geen schrik, in Brugge weet ik niet, maar in Deinze spreken we alle talen en dialecten. En ja, soms spreken we ook Nederlands. :lol: :lol: ;)


Ahh das wel fijn, hoef ik niet te wachten op de ondertiteling :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren