Onderwerp:

Diverse bomen te koop 10 jaren 9 maanden geleden #23569

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Dag Allen,

De laatste 2 jaar ben ik allerlei projectjes begonnen, waarvan een aantal niet verder zal gaan bij mij (Koreaanse spar, marcot van dikke jeneverbes, Ficus abutifolia zaailing, Jone Pinus Sylvestris en supergrote Hedera Helix):

www.bio-vision.nl/bonsai-talk/trees-for-sale

Tevens heb ik een tweetal weken geleden een heg van potentilla gekocht en een wekend besteed aan het uitgraven en in potten stoppen. De afgelopen week zijn deze weer begonnen met groeien. Indien ik denk dat overleven nog onzeker, staat dit bij de plant.

www.bio-vision.nl/bonsai-talk/trees-for-.../potentilla-for-sale
www.bio-vision.nl/bonsai-talk/trees-for-...illa-for-sale-page-2

Ik kan aanstaande zondag planten meenemen naar de flora in Ootmarsum, of op de eerste clubavond na de zomer, op 2 september oid, meenemen naar de Bonsai Vereniging Overijssel. En uiteraard kunnen we afspreken in Enschede.

Laat me in een PM even je email adres weten om te overleggen wat en hoe, mocht je interesse in een plant hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Diverse bomen te koop 10 jaren 9 maanden geleden #23659

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Dag Allemaal,

Buiten de mensen die dit al bij mij aangegeven hebben.. Zijn er nog personen die van plan zijn langs te komen in Ootmarsum morgen, en voor wie ik eventueel vanavond planten in de auto kan zetten>?

Grt,

Jelle.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Diverse bomen te koop 10 jaren 9 maanden geleden #23690

  • Mazzel
  • Mazzel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 197
  • Ontvangen bedankjes 17

leatherback schreef : Dag Allen,

De laatste 2 jaar ben ik allerlei projectjes begonnen, waarvan een aantal niet verder zal gaan bij mij (Koreaanse spar, marcot van dikke jeneverbes, Ficus abutifolia zaailing, Jone Pinus Sylvestris en supergrote Hedera Helix):

www.bio-vision.nl/bonsai-talk/trees-for-sale

Tevens heb ik een tweetal weken geleden een heg van potentilla gekocht en een wekend besteed aan het uitgraven en in potten stoppen. De afgelopen week zijn deze weer begonnen met groeien. Indien ik denk dat overleven nog onzeker, staat dit bij de plant.

www.bio-vision.nl/bonsai-talk/trees-for-.../potentilla-for-sale
www.bio-vision.nl/bonsai-talk/trees-for-...illa-for-sale-page-2

Ik kan aanstaande zondag planten meenemen naar de flora in Ootmarsum, of op de eerste clubavond na de zomer, op 2 september oid, meenemen naar de Bonsai Vereniging Overijssel. En uiteraard kunnen we afspreken in Enschede.

Laat me in een PM even je email adres weten om te overleggen wat en hoe, mocht je interesse in een plant hebben.



Hoi Jelle

Waarom zet jij alles in het Engels op je site.
Er zijn ook geïnteresseerden die geen, of niet goed Engels kunnen lezen.
Maar wel graag willen weten wat je allemaal te koop hebt.
Zou je het er ook in Nederland er bij kunnen zetten.
Zal voor vele mensen ook wel makkelijker zijn.

Mvg Mazzel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Diverse bomen te koop 10 jaren 8 maanden geleden #23936

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Dag Mazzel,

Misschien komt dat in het voorjaar.

Inmiddels heb ik een halve afspraak bij een bedrijf in de buurt. Die hebben 2 supergrote potentilla's staan. Als ik daar jonge planten voor in de plaats zet, mag ik die uitgraven. Gaan we morgen eens proberen hun er aan te houden. Dan zou ik een stuk of 10 kleinere planten kunnen inruilen voor 2 dikke knoeperds.

De planten zien er inmiddels zo uit; Ze zijn redelijk hersteld van de verplaatsing:

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren