Onderwerp:

acer buegeranium 3 jaren 1 week geleden #90780

  • rayholland
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 62
  • Ontvangen bedankjes 15

leatherback schreef : wow, dat was een snelle verzuring van de meningen.

Als je een boom te koop aanbiedt, loop je het risico dat er een reactie komt op de prijs. Zeker op een forum is het logisch dat mensen een mening hebben.

Dat heeft helemaal neits met arrogant te maken, maar misschien wel met wat mensen iets waard vinden.


Dus opmerkingen zoals:
denk dat het de groene bak wordt :lol:
Met of zonder smiley, grapje of geen grapje vind jij acceptabel?

Ik vind dit te ver gaan en moet niet kunnen (ook al is het niet mijn boompje), maar daar hoor ik je niks over zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by rayholland.

acer buegeranium 3 jaren 1 week geleden #90783

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

rayholland schreef : Dus opmerkingen zoals:
denk dat het de groene bak wordt :lol:
Met of zonder smiley, grapje of geen grapje vind jij acceptabel?

Ik vind dit te ver gaan en moet niet kunnen (ook al is het niet mijn boompje), maar daar hoor ik je niks over zeggen.


Ik vatte het op als "hier ga je hem niet verkopen, dus als je er vanaf moet..". De opmerking "groene bak waardig" is wijdverbreid online als het om bonsai gaat en nee, die zie ik niet als een opmerking te ver gaan.

ik vind het al helemaal geen reden om te gaan gooien met termen als kliekjes, geestelijke achteruitgang danwel kapmessen.

Maar goed. Grappige is, alle reacties waren op de boom en prijs. De mensen die daarover geirriteerd worden, worden persoonlijk. Zoals jij nu ook mij persoonlijk op iets aanspreekt. Denk daar maar eens over na.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

acer buegeranium 3 jaren 1 week geleden #90784

  • rayholland
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 62
  • Ontvangen bedankjes 15

leatherback schreef :

rayholland schreef : Dus opmerkingen zoals:
denk dat het de groene bak wordt :lol:
Met of zonder smiley, grapje of geen grapje vind jij acceptabel?

Ik vind dit te ver gaan en moet niet kunnen (ook al is het niet mijn boompje), maar daar hoor ik je niks over zeggen.


Ik vatte het op als "hier ga je hem niet verkopen, dus als je er vanaf moet..". De opmerking "groene bak waardig" is wijdverbreid online als het om bonsai gaat en nee, die zie ik niet als een opmerking te ver gaan.

ik vind het al helemaal geen reden om te gaan gooien met termen als kliekjes, geestelijke achteruitgang danwel kapmessen.

Maar goed. Grappige is, alle reacties waren op de boom en prijs. De mensen die daarover geirriteerd worden, worden persoonlijk. Zoals jij nu ook mij persoonlijk op iets aanspreekt. Denk daar maar eens over na.


Dat bedoel ik dus. Wel zelf menig kunnen geven, maar wanneer ik jou een vraag stel ben je meteen gepikeerd. Denk daar maar eens over na.

En we kunnen rustig nog wat doorgaan hoor. Aan iedereen: pak de popcorn er maar bij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by rayholland.

acer buegeranium 3 jaren 1 week geleden #90785

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

rayholland schreef : Dat bedoel ik dus. Wel zelf menig kunnen geven, maar wanneer ik jou een vraag stel ben je meteen gepikeerd. Denk daar maar eens over na.

En we kunnen rustig nog wat doorgaan hoor. Aan iedereen: pak de popcorn er maar bij.


Neuh, ik ga hier niet verder meer op door. Je hebt je mond vol over van alles en nog wat spreekt mensen persoonlijk aan op wat jij ongewenst vind. Als dan gevraagd wordt om uit te leggen wat je bedoelt, dan is het "nee, daar ga ik niet op in".

Ga toch aardappelen kweken joh.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

acer buegeranium 3 jaren 1 week geleden #90786

  • rayholland
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 62
  • Ontvangen bedankjes 15

leatherback schreef :

rayholland schreef : Ga toch aardappelen kweken joh.

En zulke opmerking zegt meer over jou dan mij.

Vanaf nu ga ik links laten liggen. Misschien is het een goed idee om een 'ignore user' functie hier te hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

acer buegeranium 3 jaren 1 week geleden #90787

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Vanaf hier enkel on-topic. Kortom: de boom die te koop wordt aangeboden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Panda

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren
Cron Job Starts