Onderwerp:

gratis af te halen 12 jaren 1 week geleden #8853

  • Matje
  • Matje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 531
  • Ontvangen bedankjes 87
Vorig jaar heb ik een boom, conifeerachtig, omgezaagd omdat deze erg groot werd en bij hevige wind naar mijn idee niet meer stevig stond.
Hij is afgezaagd tot ongeveer 1.40 boven de grond. Op een van de takken op deze hoogte heb ik een pluk groen laten staan onder het mom van we zien wel wat het wordt. Deze is nog aangeslagen ook en er zit nu zelfs groei in.
Maar omdat we gaan verhuizen en deze toch echt te groot is om mee te nemen en ik ervan uitga dat een willekeurige nieuwe bewoner deze uit de grond zal trekken vraag ik me af of iemand van hier er misschien wat in ziet en deze uit wil graven.
De liefhebber kan hem gratis komen halen, ik hoef er niks voor te hebben. Wel zal hij zelf uitgegraven moeten worden.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: gratis af te halen 12 jaren 1 week geleden #8872

  • fearless
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 138
  • Ontvangen bedankjes 5

Matje schreef : Vorig jaar heb ik een boom, conifeerachtig, omgezaagd omdat deze erg groot werd en bij hevige wind naar mijn idee niet meer stevig stond.
Hij is afgezaagd tot ongeveer 1.40 boven de grond. Op een van de takken op deze hoogte heb ik een pluk groen laten staan onder het mom van we zien wel wat het wordt. Deze is nog aangeslagen ook en er zit nu zelfs groei in.
Maar omdat we gaan verhuizen en deze toch echt te groot is om mee te nemen en ik ervan uitga dat een willekeurige nieuwe bewoner deze uit de grond zal trekken vraag ik me af of iemand van hier er misschien wat in ziet en deze uit wil graven.
De liefhebber kan hem gratis komen halen, ik hoef er niks voor te hebben. Wel zal hij zelf uitgegraven moeten worden.


ziet eruit als mooi materiaal!! helaas zie ik het uitgraven en sjouwen niet zo zitten met mijn hernia

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: gratis af te halen 12 jaren 1 week geleden #8877

  • Matje
  • Matje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 531
  • Ontvangen bedankjes 87
Uitgraven wil ik uiteraard best aan meehelpen,

Misschien handig om te vermelden, omgeving is venlo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: gratis af te halen 12 jaren 1 week geleden #8878

  • Rennie
  • Rennie's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 303
  • Ontvangen bedankjes 46
OMG! It's a whopper! Volgens mij heb je een graafmachine nodig om die een beetje fatsoenlijk met kluit op een aanhanger te krijgen :cheer:
Gek genoeg hadden mijn buren iets dergelijks staan en die heeft de brandweer idd tijdens een storm moeten afzagen omdat ie anders op de uitbouw zou belanden. Geen overbodige luxe dus, dat afzagen.
Benieuwd of er iemand wat mee kan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts