Onderwerp:

Mededelingen 13 jaren 2 maanden geleden #1006

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Dag allemaal!

Hierbij even kort twee mededelingen.

De eerste mededeling heeft te maken met de kwaliteit van de posts in dit forum. Zoals jullie wellicht hebben gemerkt worden er soms vragen gesteld zonder enige vorm van voorbereiding door zelfstudie en/of een gebrek aan leergierigheid. Alhoewel ik altijd van mening ben dat domme vragen niet bestaan vind ik dat dergelijk gebrek aan zelfstudie / leergierigheid wel erg vervelend is en leidt tot verpaupering van de kwaliteit van dit forum. Aan de andere kant, het forum moet wel een plek blijven waar ook beginnersvragen welkom zijn. Aan ons moderators de taak hier een scheidslijn in aan te brengen..
Een verzoek aan jullie, als enthousiaste deelnemers aan dit forum, is om problemen te rapporteren (dat kan door op de gelijknamige link te klikken bij posts) maar vooral ook om vragen die je niet aan staan simpelweg te negeren. Youri en ik doen ons best het forum schoon te houden en om de sfeer op het forum te behouden.
Voor alle duidelijkheid: Leden die de regels overtreden krijgen onherroepelijk een ban. De regels van dit forum worden duidelijk beschreven op: www.bonsaiempire.nl/forum/nieuws-en-evenementen/12-forum-regels


De tweede mededeling heeft betrekking tot de meertaligheid van de Bonsai Empire website.
Op dit nederlandse platform draait tevens een Frans, Spaans, Duits en Italiaans forum. Voor deze laatste 4 talen bestaan eigen fora, maar de berichten die hier worden gepost komen (helaas) wel tussen de "recente berichten" te staan. Ik ga proberen dit te scheiden, maar voorlopig staat dit nog gemengd. Soms zal er dus een vraag in een andere taal langskomen :huh:
Verder is er is zoals jullie wellicht weten een engelse website ( www.bonsaiempire.com ) met een engelstalig forum (wat betekend dat engelse posts niet welkom zijn op dit nederlandse forum).


Tot zover!

Groet,
Youri en Oscar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Oscar.
  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts