Onderwerp:

Potgrond op bonsaishop 5 jaren 8 maanden geleden #75964

  • TPVerheijke
  • TPVerheijke's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 17
  • Ontvangen bedankjes 0
Beste bonsailiefhebbers,

Vandaag was ik het internet aan het rondkijken voor grondsoorten. Aangezien ik een student ben en nog in een klein kamertje in Amsterdam woon, wilde ik niet zelf gaan mengen en grote zakken hiervoor kopen. Ik zocht daarom naar goede voorgemengde mengels en kwam dit tegen: Bonsaishop
Zouden jullie mij kunnen vertellen of ik deze grondmengsel goed/voldoende is en of een chinese iep en japanse esdoorn hierin goed kunnen groeien?

Alvast bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Potgrond op bonsaishop 5 jaren 8 maanden geleden #75970

  • Dohmen
  • Dohmen's Profielfoto
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 82
  • Ontvangen bedankjes 2

TPVerheijke schreef : Beste bonsailiefhebbers,

Vandaag was ik het internet aan het rondkijken voor grondsoorten. Aangezien ik een student ben en nog in een klein kamertje in Amsterdam woon, wilde ik niet zelf gaan mengen en grote zakken hiervoor kopen. Ik zocht daarom naar goede voorgemengde mengels en kwam dit tegen: Bonsaishop
Zouden jullie mij kunnen vertellen of ik deze grondmengsel goed/voldoende is en of een chinese iep en japanse esdoorn hierin goed kunnen groeien?

Alvast bedankt!



Deze grond is geschikt ervoor ik zal echter aleen als bodem wat losse grind kopen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Potgrond op bonsaishop 5 jaren 8 maanden geleden #75972

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377

TPVerheijke schreef : Beste bonsailiefhebbers,

Vandaag was ik het internet aan het rondkijken voor grondsoorten. Aangezien ik een student ben en nog in een klein kamertje in Amsterdam woon, wilde ik niet zelf gaan mengen en grote zakken hiervoor kopen. Ik zocht daarom naar goede voorgemengde mengels en kwam dit tegen: Bonsaishop
Zouden jullie mij kunnen vertellen of ik deze grondmengsel goed/voldoende is en of een chinese iep en japanse esdoorn hierin goed kunnen groeien?

Alvast bedankt!


Stuur ons gerust een mailtje als je wat meer info wilt, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (al snap ik dat je hier op het forum natuurlijk de onafhankelijke mening ook interessant zal vinden). Weet in ieder geval dat we je graag helpen met vragen via de mail :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Oscar.

Potgrond op bonsaishop 5 jaren 8 maanden geleden #75973

  • LucRoux
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 968
  • Ontvangen bedankjes 295

TPVerheijke schreef :

Deze grond is geschikt ervoor ik zal echter aleen als bodem wat losse grind kopen


Met welk doel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren
Cron Job Starts