Onderwerp:

Re: uitdagende Crataegus - langetermijnplannetje 12 jaren 2 maanden geleden #6082

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Wie had het over wegstoppen?

Was alleen een ideetje; ter overweging. Maar ik hoor het. Idee niet van toepassing. :D



bonsaieejit.com/2012/01/23/noelanders-trophy-winners/
a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/...6428_429824841_n.jpg

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: uitdagende Crataegus - langetermijnplannetje 12 jaren 2 maanden geleden #6101

  • crataegus
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 142
  • Ontvangen bedankjes 4
leuke foto op zich, maar snap niet waarom je hem erbij zet of de link legt met m'm meidoorn. Deze op de foto hier heeft niets gemeenschappelijk met m'n meidoorn. Vandaar dat ik niet echt snap hoe je de link legt :) thats all.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: uitdagende Crataegus - langetermijnplannetje 12 jaren 2 maanden geleden #6131

  • YouriVanPinxteren
  • YouriVanPinxteren's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 169
@ crataegus

Ik denk dat hij dit als reactie op kevofski heeft geplaatst over het 'wegstoppen' van die grote stam, dat je dat bij een vlotstam niet hoeft te doen ;)

Ikzelf zou ook niet voor zijn voor een vlotstijl, omdat hij een nogal rechte stam heeft en bij een vlotstijl zou dat er niet zo heel mooi uitzien.

Wat betreft de stam, die is nu nogal saai en oninteressant, met was frezen en bewerken kan het geheel er een stuk anders uitzien! :) Als je bij een club zit, kan je misschien hem een keer meenemen als je nog niet tot de materialen en ervaring in frezen (evenals ik, heb het nog nooit gedaan op een jin maken na, haha!) die je kan helpen ;)


Succes en ik ben benieuwd :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren
Cron Job Starts