Onderwerp:

Luxury Trees 8 jaren 1 maand geleden #46148

  • ybonsai
  • ybonsai's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 694
  • Ontvangen bedankjes 387

marcellucas schreef : Vraag me af wat het business model van zo'n bedrijf is. Vraag me af aan wie ze verkopen en hoeveel ze per jaar verkopen. Denk dat hun klanten bedrijven zijn en rijke stinkerds. En die nemen er dan een onderhoudsabbonementje bij. In de geest van ik koop een jacht maar ik kan niet varen dus ik er neem er een bemanning bij.

Neem niet aan dat ze geen 100en bomen per jaar verkopen. En alles wat ze (nog) niet verkocht hebben, moet onderhouden worden en vooral niet dood gaan. .. Dus de risico's zijn groot...

Toch hou ik van dit soort bedrijven die gaan voor superhoogwaardige producten. Gewoon omdat het tegen de heersende trend ingaat in een wereld waarin je alleen nog maar goedkope troep kan kopen omdat lage prijzen het enige criterium zijn. ..


Ik heb zo het gevoel dat al deze bomen nog in Japan staan.
En wanneer iemand interesse heeft, ze deze pas aankopen in die bepaalde tuin(en)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Luxury Trees 8 jaren 1 maand geleden #46150

  • Ivan
  • Ivan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1163
  • Ontvangen bedankjes 415
Ik dacht ook al dat deze site een soort van samenwerking is tussen gerenommeerde bedrijven of een tussenpersoon is die op commissieloon werkt. Het lijkt er inderdaad op dat de foto's in verschillende tuinen genomen zijn.
Voor wie bedreven is met opzoeken en veel sites bekijkt: Er staan een aantal bomen die duidelijk uit dezelfde tuin komen. Bvb. uit een tuin met een gele muur. Hoeveel tuinen kan je herkennen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Luxury Trees 8 jaren 1 maand geleden #46151

  • rravenho
  • rravenho's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 504
  • Ontvangen bedankjes 218
De getoonde bomen kan je voor deze prijzen bij mij ook kopen.
Helaas zijn de goedkoper geprijsde bomen < 10.000 net verkocht.
Levertijd een half jaar, bezichtigen na betaling, afspraak en het boeken van de tickets.
Reis en verblijfkosten zijn niet inbegrepen in de prijs. B)

Hier staan de bomen wel op voorraad. Vergeet vooral niet om even bij de referenties te kijken.
www.swiss-bonsai.ch/index.php/referenzen/gartengestaltung

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by rravenho.

Luxury Trees 8 jaren 1 maand geleden #46154

  • marcellucas
  • marcellucas's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2543
  • Ontvangen bedankjes 718

rravenho schreef : De getoonde bomen kan je voor deze prijzen bij mij ook kopen.
Helaas zijn de goedkoper geprijsde bomen < 10.000 net verkocht.
Levertijd een half jaar, bezichtigen na betaling, afspraak en het boeken van de tickets.
Reis en verblijfkosten zijn niet inbegrepen in de prijs. B)

Hier staan de bomen wel op voorraad. Vergeet vooral niet om even bij de referenties te kijken.
www.swiss-bonsai.ch/index.php/referenzen/gartengestaltung



Tja, Pius Notter is natuurlijk de godfather van bonsai in Europa ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Luxury Trees 8 jaren 1 maand geleden #46172

  • DavidRoussel
  • DavidRoussel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1669
  • Ontvangen bedankjes 504

ybonsai schreef :

DavidRoussel schreef : Erg mooie stukken, al is het genieten er bij mij door iets op te bouwen.
Kan me niet voorstellen dat ik een boom zou kopen die op dat moment dan wel af is maar waar het eindresultaat al vast staat.
Ik geniet liever van amper half dit niveau maar van wat ik zelf gemaakt heb dan iets kant en klaar te kopen.

Kom je thuis met die boom zet je hem neer en klaar?
Nee laat me maar lekker werken aan mijn boompjes ;)



Ik denk dat je dit onderschat.

Zo een boom verzorgen en zo houden vergt ook veel werk,kennis en kunde.
Waar iemand net zo veel kan van genieten.


Onderschatten niet nee, dat je de eerste beste kluns dergelijke bomen niet in handen kan geven is een feit.
Wat ik bedoel, je geeft het geld uit en dan heb je onmiddellijk iets wat top is maar je mist volgens mij (is dan puur persoonlijk) de weg ernaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Luxury Trees 8 jaren 1 maand geleden #46190

  • Tom vinken
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 185
  • Ontvangen bedankjes 49
Wil je bomen uit Japan of andere dergelijke topproducten dan hebben jullie in Nederland wel een topper hoor

Maarten van der hoeven van bonsai plaza, die heeft altijd heel erg mooie dingen staan en soms voor scherpe prijzen gezien de kwaliteit
Ben er deze week weer eens langs geweest en wat die,daar weer staan heeft, niet normaal..., echt genieten
Ook bij hem kun je bomen bijvoorbeeld bestellen en Maarten gaat dan op zoek naar boom volledig naar jou wens

Een echte aanrader!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: rravenho, marcellucas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Tom vinken.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts