Onderwerp:

Bonsaiplaza 7 jaren 9 maanden geleden #52887

  • knoep
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1136
  • Ontvangen bedankjes 348
Dees wou ik toch ff vertellen hier.

2 weken geleden bestelde ik bij bonsaiplaza 12 draaitafels, om buiten mijn bomen op te zetten en ze zo elke dag makkelijk een kwart te kunnen draaien.

De maandag die volgende op de bestelling kreeg ik een track&trace en op donderdag die week werd het geleverd.
Bij openen zaten er maar 5 draait tafels in. Maarten direct een mailtje gestuurd en later op de avond kreeg ik een antwoord dat er iets mis gegaan is bij inpakken en dat deze week maandag de rest wordt opgestuurd.

Vandaag werd het pakje geleverd en de overige 7 tafels zaten erin.

Dit noem ik nu eens top service, dat maak je nog zelden mee.

Je ziet pas hoe goed een shop is als er een probleem is en de manier waarop ze dat oplossen.

Heb in het verleden nog daar besteld en alles was altijd van de eerste keer inorde, en dus ook steeds te vrede.
En nu na dit voorval is mijn mening daarover niets veranderd.

Heel goed afgehandeld
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Oscar, Trap

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by knoep.

Bonsaiplaza 7 jaren 9 maanden geleden #52891

  • marcellucas
  • marcellucas's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2543
  • Ontvangen bedankjes 718
Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een slechte ervaring heb gehad met online bonsai shops, noch in Nederland noch daarbuiten. Ook als er in eerste instantie wat fout ging, werd dat altijd vlot en bevredigend opgelost.

De mensen achter die bonsaiwinkels zijn toch in eerste instantie liefhebbers en pas in tweede instantie zakenlui, heb ik de indruk...

Bonsaiplaza geldt dat zeker ook voor. Maarten is één van de belangrijkste figuren in de bonsaiwereld in Nederland als je het mij vraagt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsaiplaza 7 jaren 9 maanden geleden #52892

  • Kokedama
  • Kokedama's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 390
  • Ontvangen bedankjes 165

marcellucas schreef : Maarten is één van de belangrijkste figuren in de bonsaiwereld in Nederland als je het mij vraagt.


Zeg maar van Europa. Al zullen velen dat niet echt beseffen.

Ik heb Maarten graag en in die 10+ jaar dat we elkaar kennen zijn de vriendschappelijke en zakelijke relatie alleen maar gegroeid. :)

Trouwens. Hij is de laatste dagen volop nieuwe bomen online op de website aan het zetten. Er zitten weer pareltjes bij voor ieders budget. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsaiplaza 7 jaren 9 maanden geleden #52893

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Thanks Knoep, mooie review. En ik sluit me aan bij de positieve meningen over Maarten :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsaiplaza 7 jaren 9 maanden geleden #52894

  • knoep
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1136
  • Ontvangen bedankjes 348

marcellucas schreef : Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een slechte ervaring heb gehad met online bonsai shops, noch in Nederland noch daarbuiten. Ook als er in eerste instantie wat fout ging, werd dat altijd vlot en bevredigend opgelost.

De mensen achter die bonsaiwinkels zijn toch in eerste instantie liefhebbers en pas in tweede instantie zakenlui, heb ik de indruk...

Bonsaiplaza geldt dat zeker ook voor. Maarten is één van de belangrijkste figuren in de bonsaiwereld in Nederland als je het mij vraagt.


qua bonsaishops heb je wel gelijk.maar ik bestel bijna alles online, maar deze service heb je niet snel hoor bij andere webwinkels. om je een voorbeeld te geven:
ik bestelde een achterlicht voor mijn wagen op een niet nader vernoemde autoonderdelen site in nl(in eht verleden veel aan besteld, altijd correct geweest, dus niet de eerste keer daar), volgens type en bouwjaar van mijn wagen(wagen is va 08/2013 en kon in optie kiezen van 01/2013 tot heden) dus waar mijn wagen onder valt.kreeg een lamp die anders was dan mijn auto retour is gratis, en je krijgt ook de retourkosten terug als je de bon in de doos steekt. van belgie naar nl was dat 16€. ik kreeg men geld terug maar de retourkosten niet, want ik had verkeerd besteld volgens hun. na 10 talle mails, en dreigementen had ik dan toch niet verkeerd besteld, maar ik kreeg men geld niet terug want ik voldeed niet aan de voorwaarden. na een paar keer vragen welke de voorwaarde waren daarvoor, en nog altijd geen antwoord gekregen te hebben heb ik toen een klacht in gedient bij mijn creditcard maatschappij en ineens een paar dagen later had ik toch recht op die terugbetaling. voor die op mijn rekening stond heb ik nog 5 mails moeten sturen en 3 weken wachten.

dus nee het is niet overal zo een service zoals bij maarten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsaiplaza 7 jaren 9 maanden geleden #52895

  • Tom vinken
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 185
  • Ontvangen bedankjes 49
Klop volledig,

Maarten staat altiijd open voor ieder zijn vraag heeft ongelofelijk veel kennis en helpt iedereen waar hij kan!
Hij is daarbij een heel groot liefhebber en 1 van de meest correcte zakenmensen in de bonsai wereld!
Groot respect voor deze grote meneer in de kleine bonsaiwereld!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsaiplaza 7 jaren 9 maanden geleden #52902

  • JanDijk
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 130
  • Ontvangen bedankjes 71
Het kan aan mij liggen maar wat hier nu zo bijzonder aan is ontgaat mij een beetje.
Ik lees hier dat een bestelling niet goed wordt uitgevoerd maar later weer hersteld wordt. Dat is in mijn ogen geen service maar eerder slordig te noemen. Dat zo een fout zo snel mogelijk wordt opgelost is toch niets meer dan normaal. Ik denk dan van mmm daar worden fouten gemaakt, bij de webshop waar wij al jaren bestellen hebben we dat nog nooit mee gemaakt. Dus mooi blijven zitten waar we zitten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsaiplaza 7 jaren 9 maanden geleden #52903

  • marcellucas
  • marcellucas's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2543
  • Ontvangen bedankjes 718

JanDijk schreef : Het kan aan mij liggen maar wat hier nu zo bijzonder aan is ontgaat mij een beetje.
Ik lees hier dat een bestelling niet goed wordt uitgevoerd maar later weer hersteld wordt. Dat is in mijn ogen geen service maar eerder slordig te noemen. Dat zo een fout zo snel mogelijk wordt opgelost is toch niets meer dan normaal. Ik denk dan van mmm daar worden fouten gemaakt, bij de webshop waar wij al jaren bestellen hebben we dat nog nooit mee gemaakt. Dus mooi blijven zitten waar we zitten


Zo zou het moeten zijn maar de werkelijkheid is weerbarstig... Welke winkel ben jij zo tevreden over dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsaiplaza 7 jaren 9 maanden geleden #52905

  • Trap
  • Trap's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1263
  • Ontvangen bedankjes 272

JanDijk schreef : Het kan aan mij liggen maar wat hier nu zo bijzonder aan is ontgaat mij een beetje.
Ik lees hier dat een bestelling niet goed wordt uitgevoerd maar later weer hersteld wordt. Dat is in mijn ogen geen service maar eerder slordig te noemen. Dat zo een fout zo snel mogelijk wordt opgelost is toch niets meer dan normaal. Ik denk dan van mmm daar worden fouten gemaakt, bij de webshop waar wij al jaren bestellen hebben we dat nog nooit mee gemaakt. Dus mooi blijven zitten waar we zitten


natuurlijk ben jij de perfectie en maak je nooit fouten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: knoep, Pim de Vreede

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Bonsaiplaza 7 jaren 9 maanden geleden #52906

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Kunnen we ophouden elkaar om niets af te zeiken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Richard Baas, MaartenPan, marcellucas, t.vanbeek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren
Cron Job Starts