Onderwerp:

Review bonsaishop.nl 13 jaren 3 weken geleden #1584

  • YouriVanPinxteren
  • YouriVanPinxteren's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 169
Hallo allemaal,

Ik heb eens in de bonsaishop rongekeken, aangezien ik nog een pot nodig had, en allereerst hebben ze veel verschillende artikelen voor redelijke prijs :) . Ik heb een pot gevonden en stootte ook nog op een leuke aanbieding met een bonsaischaar en draadtang. Ook kreeg ik van Oscar nog een starterspakket (dat binnenkort pas in de winkel verkrijgbaar is!).

Ik wilde graag zeggen dat het erg netjes verpakt is en zorgvuldig in de doos was geplaatst. Er zat ook een start-plant (chamaecyparis obtusa spp oftwel cypres ;) ) bij, en het is veilig en wel aangekomen zonder ook maar 1 gebroken/gescheurd takje!

Hier wat foto's, ik heb ook een topic bij vormingen geplaatst voor de start-plant, dus als je tips ervoor hebt, dan hoor ik het daar graag.

foto1: alle spullen in het totaal (behalve de boom)
foto2: 'voor'aanzicht start-plant
foto3: bovenaanzicht

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Review bonsaishop.nl 12 jaren 3 weken geleden #7689

  • Tiger313
  • Tiger313's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 351
  • Ontvangen bedankjes 59
Oud draadje, maar wilde toch even mijn zegje doen over bonsaishop.nl

Ik heb hier mijn eerste gereedschapset, wat potten en grond gekocht. Website werkte feilloos, kon met iDeal betalen (lekker makkelijk), zending kwam binnen een paar dagen aan (alles keurig verpakt), en nog een paar dagen later kreeg ik een email met daarin de vraag of alles goed aangekomen was. Standaard emailtje, maar toch. Stuurde een antwoord om te zeggen dat er niks stuk was, bijna direct een persoonlijk antwoord terug om te bedanken voor mijn mailtje. Als beginner zijnde werd ik daar vrolijk van.

Éénmaal duurde het een poos voorddat ik mijn bestelling toegestuurd kreeg, maar dat was omdat Pierre door familieomstandigheden even een aantal dagen nodig had om orde op zaken te stellen. Toen ik daarover emailde werd mij gevraagd of ik nog wat dagen geduld kon hebben, of dat ik mijn geld terug wilde hebben. Ik had er niet echt haast mee, dus ik heb het even afgewacht. We zijn tenslotte allemaal mensen, hè?

Al met al denk ik dat bonsaishop.nl een prima webshop is. Het aanbod mag wat gelimiteerd zijn in sommige opzichten (alhoewel het assortiment wel groeit), de essentiele dingen zijn allemaal aanwezig en de prijzen zijn zeker concurrerend met andere webshops. Het feit dat je met vragen altijd bij Oscar en Pierre terecht kan, vindt ik een erg sterk punt. Je wordt zeker niet met een kluitje in het riet gestuurd, en dat is voor een beginner als ik erg prettig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: YouriVanPinxteren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Review bonsaishop.nl 10 jaren 9 maanden geleden #22540

  • Menno
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 23
  • Ontvangen bedankjes 3
Hallo,

ik ben nog vrij "blue" in de bonsai wereld. waar is dus moet zijn voor welk materiaal is voor mij dus nog een grote vraag. Vanwege mijn woonlocatie had ik er ook genoeg van om telkens min. €20,-- aan benzine op te rijden voor een startersboompje of wat klein materiaal.

Voor een aantal materialen ben ik dus aan het rondkijken gegaan op internet in diverse shops. Uiteindelijk wat meststoffen, grond en een Rhodondendron bestelt bij Bonsaishop.nl.

Maandagavond laat geld overgemaakt, dinsdag in de ochtend bericht ontvangen dat het geld ontvangen was en het pakket opgestuurd zou worden en vandaag (woensdag) nog voor 12 uur mijn spullen ontvangen. Een bijna 24-uurs service dus.

Erg goed en strak verpakt zodat het allemaal geen kant op kon. Petje af hiervoor.

Het aanbod is niet dusdanig groot dat je "alles" kan vinden hier maar er is wel genoeg aanbod om je hobby uit te kunnen oefenen en bv een boom uit diverse prijs categorien kunt aanschaffen. Maar dit maakt het ook weer overzichtelijker als je de shop bezoek en raakt door de bomen het bos tenminste niet kwijt. ;)


Van mij uit een aanrader dus!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Menno.
  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren