Onderwerp: HELP AUB: MIJN LIGUSTRUM LIJKT DOOD TE GAAN, IS DIT SCHIMMEL?& WAT KAN IK DOEN??

HELP AUB: MIJN LIGUSTRUM LIJKT DOOD TE GAAN, IS DIT SCHIMMEL?& WAT KAN IK DOEN?? 3 weken 5 dagen geleden #78516

Ok dank je wel :)
  • Han
  • Han's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Ontvangen bedankjes 0

HELP AUB: MIJN LIGUSTRUM LIJKT DOOD TE GAAN, IS DIT SCHIMMEL?& WAT KAN IK DOEN?? 3 weken 5 dagen geleden #78517

Ok dank je wel :)
  • Han
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Ontvangen bedankjes 0

HELP AUB: MIJN LIGUSTRUM LIJKT DOOD TE GAAN, IS DIT SCHIMMEL?& WAT KAN IK DOEN?? 3 weken 4 dagen geleden #78519

Helaas iss de foto niet duidelijk genoeg, op dze fot olijkt de grond toch nog vochtiger dan dat hij in werkelijkheid is.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

• Bijlles
  • Bijlles's Profielfoto
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ontvangen bedankjes 33
Laast bewerkt: door Bijlles.

HELP AUB: MIJN LIGUSTRUM LIJKT DOOD TE GAAN, IS DIT SCHIMMEL?& WAT KAN IK DOEN?? 3 weken 4 dagen geleden #78524

hoi bijlles
ja is idd moeilijk te zien. maar als die witte waas op de lava komt, dacht ik altijd dat hij alweer te droog wordt. ik laat hem tegenwoordig ook zeker droger worden
hoe geef je hem water, via spoeier of in een bakje water zetten?

bij mij is de onderste tak nu bijna kaal:( ik zit nog te dubben over die voeding en pokon)
  • Han
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Ontvangen bedankjes 0

HELP AUB: MIJN LIGUSTRUM LIJKT DOOD TE GAAN, IS DIT SCHIMMEL?& WAT KAN IK DOEN?? 3 weken 4 dagen geleden #78525

Die witte waas zit er al vrij snel op. Ik geef om de 7 dagen water (ongeveer) en ik geef dan gewoon met een gieter water van boven af. eel een bonsai gieter zodat de aarde niet weg spoelt.

Als voeding gebruik ik biogold en geen pokon. Ik heb bij de actieve planten een paar blokjes in de grind gestoken. Deze blokjes geven langzaam hun voeding af.
  • Bijlles
  • Bijlles's Profielfoto
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ontvangen bedankjes 33
Laast bewerkt: door Bijlles.

HELP AUB: MIJN LIGUSTRUM LIJKT DOOD TE GAAN, IS DIT SCHIMMEL?& WAT KAN IK DOEN?? 4 dagen 11 uren geleden #78911

Beste Hans,

puur uit nieuwsgierigheid, hoe is het nu na enkele weken met je boompje? :)
  • Jochem7
  • Jochem7's Profielfoto
  • New Member
  • New Member
  • Ontvangen bedankjes 0

HELP AUB: MIJN LIGUSTRUM LIJKT DOOD TE GAAN, IS DIT SCHIMMEL?& WAT KAN IK DOEN?? 3 dagen 14 uren geleden #78921

Inderdaad een update zou welkom zijn ;-)
  • Bijlles
  • Bijlles's Profielfoto
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ontvangen bedankjes 33
Inloggen Registreren