Onderwerp:

Cement potten/schalen. 3 jaren 9 maanden geleden #86928

  • rorror
  • rorror's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1125
  • Ontvangen bedankjes 307
Op youtube zie ik af en toe voorbij komen dat mensen cement potten, schalen of slabs maken.
Het lijkt mij leuk om dat van de winter te gaan doen, misschien voor een grote voor het larix bos.
Ik heb alleen geen ervaring met cement. Vroeg mij af of mensen hier daar al eens een poging mee gedaan hebben.
Hoe vorstbestendig is cement? Kan het tegen een stootje? Moet er versteveging in het cement? Ijzer/gaas?

Kan iemand een product aanraden? Deze is b.v. 'vorstbestendig'
www.gamma.nl/assortiment/gamma-betonmortel-25-kg/p/B630406

Voorbeelden van wat ik voor ogen heb:
www.google.com/search?q=cement+bonsai+slab
of zoiets: (skip naar 21:11 voor eindresultaat)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by rorror.

Cement potten/schalen. 3 jaren 9 maanden geleden #86929

  • tinusje
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 29