Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

Nieuwe aankoop 7 jaren 3 maanden geleden #79188

• leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 2541

dennisfranx schreef : Zonde van je bast als je het mij vraagt oogt erg on natuurlijk
Geduld is een schone zaak en een ulmus groeit onwijs hard en verdikt dus ook redelijk snel als je hem gewoon laat groeien 5 jaar is niks bij bonsai...

100% mee eens.

Dit levert nooit een mooi resultaat op. En je boom een paar jaar laten schieten en terugsnoeien geeft een snellere ontwikkeling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nieuwe aankoop 7 jaren 3 maanden geleden #79190

• Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 1175
Ik zou hem ook gewoon laten groeien om te laten verdikken al hoor ik wel dat de techniek ook in Japan gebruikt word, eveneens erop kloppen met een hamer om de boom te kwetsen, maar dan enkel om problemen op te lossen van omgekeerd tapsheid en andere bulten die weg gewerkt moeten worden.

Nieuwe aankoop 7 jaren 3 maanden geleden #79194

• marnix
  • marnix's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Ontvangen bedankjes 1
Juist geduld is bonsai. Het inkerven heb ik nog nooit gedaan. Heb het zien doen op internet. Ik laat hem groeien en zie dan wat ik kan verwezenlijken.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts