Onderwerp:

Jeneverbes 6 jaren 11 maanden geleden #66953

  • Gijs.A
  • Gijs.A's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 146
  • Ontvangen bedankjes 18

Trap schreef : ja zeker mooi aan het worden :) ! ik zou persoonlijk wat oppassen met het mos op de grond. Ik vind mos mooi en soms handig als bomen in wat kleine potten staan. Maar in grote potten houdt mos de grond in de pot soms wat te lang nat. Wat lucht in de potten doet trouwens ook wonderen aan de wortels...

bedankt voor de tip, heb het mos inmiddels verwijderd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Jeneverbes 6 jaren 7 maanden geleden #69635

  • Gijs.A
  • Gijs.A's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 146
  • Ontvangen bedankjes 18
Inmiddels al weer een hele tijd geleden dat ik hier iets schreef. Ik ben nog steeds volop met bonsai bezig. Maar door sommige ervaringen op het forum heb ik weinig motivatie om iets te posten. Hopelijk krijg ik door leukere ervaringen de motivatie weer terug. Hier een foto van mijn jeneverbes. Ik zie echt vooruitgang in dit boompje ben er super trots op!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Gijs.A.

Jeneverbes 6 jaren 7 maanden geleden #69637

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4718
  • Ontvangen bedankjes 1162
Van de negatieve dingen moet je je niets aantrekken.
Gewoon laten passeren.
Ik heb de laatste tijd ook wat negatieve ervaringen gehad. Ze zullen dit nu ook wel lezen.

Maar ik doe verder met de positieve dingen van het forum en de sociale media. Het heeft me op plaatsen gebracht waar ik anders niet zou gekomen zijn, ik heb enkele mensen leren kennen waar ik het nu goed mee doe.

Van de negatieve reacties kun je ook iets leren, als het proper verwoord is, aanvaarbaar is, zijn het te overwegen opties.
Maar soms is het er echt over en word het persoonlijk en daar leer ik dan uit dat het mensen zijn dat ik beter mijd in mijn leven, want negatieve mensen hebben een probleem voor elke oplossing.

Ik zou zeggen, doe zo verder!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: BartDeVliegher, Gijs.A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Jeneverbes 6 jaren 7 maanden geleden #69648

  • dennisfranx
  • dennisfranx's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3951
  • Ontvangen bedankjes 939
Gijs, ziet er gezond uit dus goed bezig!
Jammer om te lezen van de negatieve ervaring maar ik sluit me bij tom aan

Ik hoop niet dat het nog steeds niet verzonden pakket er iets mee te maken heeft ik kom er steeds niet toe en eerlijk is eerlijk ik vergeet het dan weer
Ik heb een hoekje met wat zaailingen appart staan speciaal voor jou dus ik ben je niet vergeten ;)

Ik ga mijn best doen ze maandag in een doos te doen en op te sturen in iedergeval sorry dat het nog niet gebeurt is belofte maakt schuld!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gijs.A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Jeneverbes 6 jaren 7 maanden geleden #69660

  • Gijs.A
  • Gijs.A's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Berichten: 146
  • Ontvangen bedankjes 18
Hey Dennis, bedankt! Het niet verzoden pakketje heeft er niets mee te maken hoor. Ik mag blij zijn dat je iets wilt opsturen. Daar ben ik je super dankbaar voor. Heb een paar negatieve ervaringen gehad met andere mensen. Maarja daar besteed ik maar niet al te veel aandacht meer aan. Groetjes, Gijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Jeneverbes 6 jaren 7 maanden geleden #69669

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Gijs.A schreef : Inmiddels al weer een hele tijd geleden dat ik hier iets schreef. Ik ben nog steeds volop met bonsai bezig. Maar door sommige ervaringen op het forum heb ik weinig motivatie om iets te posten.


Welkom terug.

Ik ben wel benieuwd op welke negatieve dingen je doelt. Ik zie in jouw draadjes eigenlijk niets gebeuren wat er niet zou moeten zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Jeneverbes 6 jaren 7 maanden geleden #69672

  • Trap
  • Trap's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1263
  • Ontvangen bedankjes 272
vertrouw je altijd op je watergeefsysteem of geef je ook manueel en/of individueel je planten water?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Jeneverbes 6 jaren 7 maanden geleden #69674

  • Jeffrey wilmink
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Berichten: 6
  • Ontvangen bedankjes 1
Hallo Gijs, mooi boompje! Hoelang bezig met deze jeneverbes ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gijs.A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Jeneverbes 6 jaren 7 maanden geleden #69676

  • Hank
  • Hank's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 929
  • Ontvangen bedankjes 130

leatherback schreef :

Gijs.A schreef : Inmiddels al weer een hele tijd geleden dat ik hier iets schreef. Ik ben nog steeds volop met bonsai bezig. Maar door sommige ervaringen op het forum heb ik weinig motivatie om iets te posten.


Welkom terug.

Ik ben wel benieuwd op welke negatieve dingen je doelt. Ik zie in jouw draadjes eigenlijk niets gebeuren wat er niet zou moeten zijn?


ik vermoedt dat Gijs doelt op de algemene tendens van de al dan niet negatieve reacties in sommige topics van de afgelopen tijd.
Er zijn mensen die daarom hun bomen en/of hun reacties niet gaan plaatsen uit vrees negatieve kritiek te krijgen.
Maar mits je het wilt zien kan er uit negatieve beoordelingen cq. kritieken op een boom uiteindelijk ook zomaar een betere boom
ontstaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gijs.A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Jeneverbes 6 jaren 7 maanden geleden #69678

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4718
  • Ontvangen bedankjes 1162

Hank schreef :

leatherback schreef :

Gijs.A schreef : Inmiddels al weer een hele tijd geleden dat ik hier iets schreef. Ik ben nog steeds volop met bonsai bezig. Maar door sommige ervaringen op het forum heb ik weinig motivatie om iets te posten.


Welkom terug.

Ik ben wel benieuwd op welke negatieve dingen je doelt. Ik zie in jouw draadjes eigenlijk niets gebeuren wat er niet zou moeten zijn?


ik vermoedt dat Gijs doelt op de algemene tendens van de al dan niet negatieve reacties in sommige topics van de afgelopen tijd.
Er zijn mensen die daarom hun bomen en/of hun reacties niet gaan plaatsen uit vrees negatieve kritiek te krijgen.
Maar mits je het wilt zien kan er uit negatieve beoordelingen cq. kritieken op een boom uiteindelijk ook zomaar een betere boom
ontstaan!


Daar ben ik akkoord mee, maar het is zowat soms de manier waarop dingen verwoord zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts