Onderwerp:

Project f. 7 jaren 4 maanden geleden #55666

  • WesleySeeuws
  • WesleySeeuws's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 60
  • Ontvangen bedankjes 9
jup gewoon in water ;) stekpoeder zou moeten helpen. sinds ik echt een beginner ben, ben ik ietwat experimenteel. Heb er op twee stekpoeder gebruikt en de andere twee zo in 't water gezet. Als ik 't goed heb zijn de 2 zonder poeder iets minder ver met de wortels, maar doen echter ook niet slecht :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by WesleySeeuws.

Project f. 7 jaren 4 maanden geleden #55668

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4713
  • Ontvangen bedankjes 1159

WesleySeeuws schreef : Je gele bladeren kunnen duiden op een voedingstekort. Ik weet niet hoe lang je 'm al in dat potje hebt. Luchtwortels is niet echt eenvoudig, althans bij mij wil het niet echt lukken :blush: vaak benevelen en een hoge luchtvochtigheid rondom de boom zou moeten helpen. Let wel een luchtvochtigheid van bijvoorbeeld 70% bij 19 Celcius bevat veel minder vocht per m3 dan 70% bij 25 Celcius. Er zit min of meer een exponentieel verband in. Er was een heel goed filmpje op Youtube met een uitleg. Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden ;)


Ik denk dat het daarvoor een ideale zomer is geweest.
De mijne heeft toch enkele luchtwortels gemaakt.
Ik heb hem gewoon regelmatig beneveld en geen water in de pot gegeven.
Ik heb dat zo’n 2 maand gedaan, hij stond wel onder een afdak zodat er geen regen aankon.
ik heb hem ook niet gesnoeid.
Nu staat hij terug binnen en geef ik 1 maal per week water in de pot.
En de wortels groeien gewoon uit de pot, hij is pas verpot geweest in februari, maart.

Ik zal deze week ook eens proberen stekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren