Onderwerp:

kattenkwaad?! 10 jaren 10 maanden geleden #22945

  • Mazzel
  • Mazzel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 197
  • Ontvangen bedankjes 17
Koop dan een hond

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

kattenkwaad?! 10 jaren 10 maanden geleden #22946

  • Matje
  • Matje's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 531
  • Ontvangen bedankjes 87
Hier geen last van katten zoals je beschrijft, maar wel komt hier regelmatig een reiger voorbij.
Zeer geduldig wacht ik die 's morgens op om hem weg te jagen, dit doe ik dan een aantal dagen en dan blijft ie wel weg.
Een ander jaar hetzelfde met een nieuwe reiger, maar het handmatig wegjagen helpt mij hierin wel. wellicht dat dit met de katten ook helpt.

Daarnaast zijn er ook van die waterspuiters op bewegingsmelder te koop tegen katten en reigers, misschien een optie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Matje.

kattenkwaad?! 10 jaren 10 maanden geleden #23040

  • RiaBronkhorst
  • RiaBronkhorst's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 850
  • Ontvangen bedankjes 147
Nog een optie, wel lawaaierig maar helpt.
Jaag de katten weg met een rotje, (een kleintje) die alleen maar herrie maakt en geen verdere schade doet.
Meestal schrikken ze daar zo van dat ze de plek voor langere tijd links zullen laten liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

kattenkwaad?! 10 jaren 10 maanden geleden #23044

  • LadyErebus
  • LadyErebus's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 306
  • Ontvangen bedankjes 29

bladgroen schreef : Nog een optie, wel lawaaierig maar helpt.
Jaag de katten weg met een rotje, (een kleintje) die alleen maar herrie maakt en geen verdere schade doet.
Meestal schrikken ze daar zo van dat ze de plek voor langere tijd links zullen laten liggen.


Haha wat betreft kittens moet je echt uitkijken. Die zien zo goed als alles aan voor speelgoed dus ook een rotje.

@Matje ik denk dat ie dan inderdaad iets met lawaai kan kopen of produceren aangezien hij eerder heeft gemeld dat water niet helpt.

@Mazzel
Volgens mij is de kans dat de hond de boompjes opvreet dan ook groot hoor ligt eraan wat voor hond en kan het beest alleen zijn of niet.

Heb je geen luchtbuks waar je mee op een blikje kan knallen ofzo?
Mijn kat is dan 9 van de 10 keer wel weg.

Anders misschien toch een een ip cam ophangen en alles gewoon opnemen en vervolgens een schadeclaim indienen.
Moet je hem zo ophangen dat je ziet dat de katten bij de eigenaars eten en vervolgens alles wat ze in je tuin molestreren ook opnemen misschien dat je eens in de zoveel tijd een schadeclaim kan indienen.
Misschien dat je buren dan na gaan denken. Lijkt mij persoonlijk niet echt grappig eens in de 3 maanden tot een half jaar een schadeclaim van een paar duizend euro voor je kiezen.

Is misschien ook nog een optie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by LadyErebus.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren