Onderwerp:

Bonsai acer op Marktplaats 10 jaren 10 maanden geleden #22997

  • dea
  • dea's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3608
  • Ontvangen bedankjes 901

knoep schreef : Maar dat diegene die beweerd dat ze beter materiaal voor minder geld vinden het dan ook laten zien. Dan zak ik direct in prijs. Maar dat gebeurt niet.


Knoep, geen aanval, maar had je mijn post inclusief foto's gezien/gelezen??

dat gebeurt dus wel....

Ik meldde ook dat jouw pinus zeker een mooie is, maar voor ongeveer dezelfde prijs bij een dealer (bijv. Lodder) te krijgen. De boom van die vriend van me, daar betaal je bij Lodder zeker het dubbele of drievoudige.

Als beide bomen niet van jou waren, voor welke was jijzelf dan bereid om €1500,- neer te tellen?
deze:



of deze:

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laast bewerkt: Post by dea.
Discussie gesloten.

Bonsai acer op Marktplaats 10 jaren 10 maanden geleden #22998

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

knoep schreef : Maar dat diegene die beweerd dat ze beter materiaal voor minder geld vinden het dan ook laten zien. Dan zak ik direct in prijs. Maar dat gebeurt niet.


Ik dacht dat Dea een redelijk voorbeeld liet zien van een boom voor gelijke prijs, welke een verdere vertakking laat zien dan de boom getoond op Martkplaats.
Discussie gesloten.

Bonsai acer op Marktplaats 10 jaren 10 maanden geleden #23001

  • ChrisV
  • ChrisV's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1133
  • Ontvangen bedankjes 266
jongens ieder zijn handel als knoep er dat voor vraagt, vraagt ie dat ervoor en als geen van ons allen het wil betalen prima is er vast wel iemand anders te vinden.
Daarom heeft knoep ze ook op marktplaats gezet en niet op het forum.

En ik deel ook de mening dat ze te hoog geprijsd zijn en dat een dergelijke boom die Dea laat zien idd beter is voor dat geld, want die zou ik nog steeds zo overnemen, maar laten we vooral stoppen met aanvallen en verdedigen.
Je mening uiten is prima maar ik denk dat we er met zijn allen wel over eens zijn wat de prijs/kwaliteits verhouding betreft.

Oh en knoep als het je wel lukt ze te verkopen voor die prijs geef het dan even door dan gaat mijn halve collectie ook marktplaats op. ;)

btw Ik ga ook niet bij Danny Use rondlopen en zeggen dat zijn handel te duur is, dat zijn nou eenmaal zijn prijzen, wat je ermee doet moet je zelf weten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: knoep, LadyErebus
Laast bewerkt: Post by ChrisV.
Discussie gesloten.

Bonsai acer op Marktplaats 10 jaren 10 maanden geleden #23018

  • knoep
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1136
  • Ontvangen bedankjes 348
@dea:ik heb je post gezien, en snap je volledig. Maar ik moet jouw ook niet vertellen dat als je iets verkoopt je ook onderhandelings ruimte moet hebben.

@chris: als ik iets verkoop laat ik het jou direct weten.

@lb:ik heb altijd je mening gerespecteerd over het feitvdat je het duur vind, maar respecteer ook dat ik voor de meeste van mijn bomen 29dage per maand ging werke vorig jazr omdat ik dat ervoor over heb.

@ollandos: ik ben niet neerbuigend nazr 95% van de leden. Het merendeel wil leren, mazr jij moet hier direct zeiken dat ik een afzetter ben en dat je beter vibd voor minder. Lazt het mij zien en ik geloof je. Maar in het onderwerp van de olea heb je ook nog geen boom laten zien, maar wel ern grote mond tegen pvdb.
En dat het geen simpel rekensommetje is is jou mening, voor mij is het dat wel. Aan mij zou nieland dit geven, mazr om de boompjes apprt bij lodder te kopen zoyden ze wel doen, mazr zo zijn de mensen he

Maar mss moet ik wel naar alex luisteren en met mijn ego ergens anders hene gaan.
Discussie gesloten.

Bonsai acer op Marktplaats 10 jaren 10 maanden geleden #23022

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Topic gesloten, discussies over wat iemand aanbied op marktplaats mag daar worden besproken, waarde is subjectief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: YouriVanPinxteren, knoep
Laast bewerkt: Post by Oscar.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Inloggen Registreren