Onderwerp:

Sakura ten 10 jaren 11 maanden geleden #19830

  • dea
  • dea's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3608
  • Ontvangen bedankjes 901

Youri1995 schreef : Wel jammer natuurlijk, want we kunnen allemaal denk ik veel leren van iemand als Jean-Paul!


idd heel jammer.
Ik kan (helaas) alleen leren van een leraar die ook daadwerkelijk les geeft.
Gelukkig willen mijn mentoren wel graag hun kennis delen en verspreiden.
Discussie gesloten.

Sakura ten 10 jaren 11 maanden geleden #19835

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188

dea schreef : Gelukkig willen mijn mentoren wel graag hun kennis delen en verspreiden.


ik denk wel dat dit bij JP ook zo is.. aangezien hij wel zeer actief is op een ander forum, en veel lessen en workshops geeft..

ik denk dat het probleem ligt bij andere zaken die dan minder met overdracht van kennis te maken hebben en eerder met conflicten..

maar zoals Youri zei: genoeg hierover, en terug naar die knappe bomen van begin van de topic..
Discussie gesloten.

Sakura ten 10 jaren 11 maanden geleden #19854

  • YouriVanPinxteren
  • YouriVanPinxteren's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 169
Jep, terug naar de Sakura Ten :)

Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn vanwege de examens. Anders zou ik weer achter de stand bij Teunis Jan staan!

Ik heb al veel foto's van de Sakura Ten voorbij zien komen op facebook, maar is er iemand geweest die nog wat foto's hier wilt plaatsen?
Discussie gesloten.

Sakura ten 10 jaren 11 maanden geleden #19861

  • bakker1985
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 42
  • Ontvangen bedankjes 1
toch normaal dat de persoon in kwestie geen uitleg wil geven aan jullie?
jullie weten het toch altijd beter! vooral de "kenners" van dit forum denken dat!

jammer
Laast bewerkt: Post by bakker1985.
Discussie gesloten.

Sakura ten 10 jaren 11 maanden geleden #19866

  • knoep
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1136
  • Ontvangen bedankjes 348
ik kan er niet aan doen,want het is sterker dan mezelf.

maar ik heb de indruk dat het hele jp verhaal hier door de volgers van hem,hier gebruikt wordt om mensen te kleineren en uit te lachen. omdat ze niet voldoen aan het niveau van hen(de studenten of volgers, niet jp zelf want dat is zeker een ander niveau) of dat denken ze toch en iedereen trapt hier los in. deze mensen zijn alleen maar uit op ruzie maken en hebben er nog lol in ook, ze zijn hier ook niet om iets bij te leren, is zelfs al gezegt dat ze hier komen kijken hoe het niet moet.

het jp verhaal over bemesten:
dat hij niks wilt lossen over vorming begrijp ik langs 1 kant wel, want hij verkoopt zijn info via cursus want daar leeft hij van,
maar aan de andere kant vind ik het ook erg want het was maar klein vraagje over bemesten en het waarom heb je anders een forum.
maar de mens is vrij om te delen met ons wat hij zelf wil.

het is hier al meerder keren gebleken in andere topics en toch laten de meeste van ons(waaronder ik soms ook) zich hier aan vangen.
ik vind het ook jammer dat in mijn ogen de goede sfeer enzo echt volledig naar de kloten gaat, want als je hier iets post krijg je direct van deze mensen de lachwekse commentaar van ahja de bonsai meester hier en daar en dit hoeft niet.

aan de beheerders van het forum de keuze om te kijken waar ze verder mee willen, de mensen die hier al ff zitte en een bijdrage leveren en iets doen aan de mense die hier komen voor hun te amuzeren en iedereen uit te lachen of deze mensen gewoon laten te doen enzo actieve behulpzame leden dreigen te verliezen.

even on-topic: vind het een top boom en ben er jalours op dat hij niet in mijn collectie staat. ik hoop zelf ook dat ik zo gevorderd ben binnen een paar jaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Oenes, mighty mouse, Bonsainewbie
Discussie gesloten.

Sakura ten 10 jaren 11 maanden geleden #19880

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188
een mens groeit mee met zen bomen.. hopelijk groeit het lekker snel bij jou knoep.. je komt er wel.. je hebt al enkele mooie bomen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u: knoep
Discussie gesloten.

Sakura ten 10 jaren 11 maanden geleden #19883

  • mighty mouse
  • mighty mouse's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 314
  • Ontvangen bedankjes 78
Ik sluit mij aan bij Knoep,het begint soms zielige leedvermaakende proporties aan te nemen en dat past niet bij dit forum...
Discussie gesloten.

Sakura ten 10 jaren 11 maanden geleden #19885

  • YouriVanPinxteren
  • YouriVanPinxteren's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 169
Topic gesloten.
Discussie gesloten.
Inloggen Registreren
Cron Job Starts