Bomen die in deze sectie geplaatst worden kunnen door de medegebruikers beoordeeld worden aan de hand van de onderstaande punten. Bij het bespreken zijn ook subjectieve beoordelingen welkom, maar met als hoofddoel om wegen ter verbetering voor te stellen.

Lees de sticky voordat je een boom plaatst of een beoordeling wilt doen.

Onderwerp:

Acer buergerianum 4 jaren 11 maanden geleden #79890

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4713
  • Ontvangen bedankjes 1159

leatherback schreef : Mooi Tom!

Hoe lang heb je al groei op de esdoorn dit jaar? Ik heb net een paar kleine blaadjes!


Hij is redelijk vroeg van start gegaan. Ik denk dat hij tussen half en eind februari eraan begonnen is. Hij heeft in een serre overwintert om geen risico te nemen.

Andere buergerianums zijn ook bijlange zo ver nog niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Acer buergerianum 4 jaren 11 maanden geleden #79891

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4713
  • Ontvangen bedankjes 1159

Marco buijsman schreef : Gelukkig maar Tom! Ik hoop dat hij zo gezond blijft. Mijn Palmatum loopt ook altijd super gezond uit, maar ik de loop van juni begint hij langzaamaan wat vervormde blaadjes te krijgen. Al jaren... ik heb het juiste goedje nog niet gevonden wat daar tegen helpt...


Dat hoop in ook, we zullen zien. Maar het is al veel beter dan de eerste 2 jaar dat ik hem heb.
Het is moeilijk om soms te weten wat het is, ik heb hem vooral behandeld tegen schimmel vorig jaar en hij had ook schildluizen. Maar na een gesprek met danny erover ben ik bijna zeker dat een late nachtvorst de boosdoener was. Het schijnt 2 a 3 jaar in de boom te kunnen hangen tegen dat hij volledig hersteld is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Acer buergerianum 4 jaren 10 maanden geleden #80297

  • Stephan1991
  • Stephan1991's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 244
  • Ontvangen bedankjes 32
Mooi dat hij weer redelijk gezond is. Ben benieuwd hoe hij er bij staat als hij is gesnoeid dit najaar. Mooie wortelvoet heeft hij inderdaad al.

Heb zelf een paar Buergerianum zaailingen en die groeien als kool!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Acer buergerianum 4 jaren 10 maanden geleden #80300

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4713
  • Ontvangen bedankjes 1159
Ik weet niet of ik hem deze winter weer kort zet. Msh laat ik hem daarna nog een jaar gaan.
We zien wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren