Onderwerp:

Nieuws 2014 9 jaren 4 maanden geleden #36097

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Dag allen!

Voor degenen die zich niet hebben geabboneerd op de nieuwsbrief, hierbij de update over 2014. Met als belangrijkste nieuws de publicatie van ons eBook!

Groet, en alvast fijne Kerstdagen,
Oscar, Chris en Youri





Bonsai eBook
Hoe begin ik met Bonsai? En hoe houd ik mijn boom in leven? Deze vragen ontvangen we vaak op de Bonsai Empire site en daarom hebben we een jaar geleden besloten een beginners gids te ontwikkelen. De gids is ondertussen klaar en gepubliceerd als eBook op sites als Amazon en Bol .com, waar het direct het bestverkochte ebook is geworden. In de maand december is het boek met korting te koop voor € 3,99, zie:

www.bonsaiempire.nl/bonsai-ebook

Leden van Bonsai Empire kunnen het boek gratis verkrijgen door het op Bol, Amazon of via iTunes (voor de iPad) aan te schaffen en een review te schrijven. Wij vergoeden vervolgens de kosten van het boek; reageer op dit emailbericht als je ons wilt helpen!



Het record jaar 2014
2014 was een jaar waarin we records hebben verbroken met onze website en op social media. Het jaar is nog niet afgelopen, maar we hebben al ruim 5 miljoen bezoekers mogen verwelkomen op de website. Het was ook het jaar waarin we veel filmpjes hebben geplaatst op ons YouTube kanaal en het jaar waarin we de 100.000 fans op Facebook overstegen. We kunnen jullie als onze fans niet genoeg bedanken en beloven nog veel meer nieuws voor 2015..!



Bonsai in Japan
Het "Bonsai in Japan" onderdeel op onze website bestaat sinds 5 jaar en is gemaakt als praktische (en inspirerende) gids om de tuinen in Japan te bezoeken. Tijdens ons bezoek aan Japan van dit jaar (in oktober en november) kregen we toestemming om in de tuinen van Kimura, Kobayashi, Omiya, etc, te filmen, hetgeen erg bijzonder is omdat dit normaal gesproken nooit is toegestaan. Het resultaat is dan ook een unieke verzameling van korte filmpjes die sinds enkele dagen/weken te bekijken is op:





Nieuwe artikelen op de site
Een selectie van enkele nieuwe / meest populaire artikelen van de website:
www.bonsaiempire.nl/blog/bonsai-starterset
www.bonsaiempire.nl/basis/vormingen/meidoorn-progressie
www.bonsaiempire.nl/boomsoorten/boom-identificatie
www.bonsaiempire.com/origin/bonsai-japan/shinji-suzuki-taikan (Engelstalig)

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nieuws 2014 9 jaren 4 maanden geleden #36099

  • dea
  • dea's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3608
  • Ontvangen bedankjes 901
Gefeliciteerd met het succes van zowel de site, forum, filmpjes, de records en alles.
Ik wens dat dit voort zal duren in het nieuwe jaar.
Fijne feestdagen, Oscar, Pierre, Youri, Chris en de rest vh Empire Team !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by dea.
  • Pagina:
  • 1
Inloggen Registreren