Onderwerp:

Tom Poes Foetsie-Ba 5 jaren 3 maanden geleden #78317

  • Stephan1991
  • Stephan1991's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 244
  • Ontvangen bedankjes 32
Voor het verpotten aankomend voorjaar wil ik al een aantal weken een paar zakken FB kattenbakvulling meenemen uit de Jumbo, telkens was het schap leeg. Nu ik op google zoek zie ik dat het artikel op de site van Jumbo niet meer te vinden is en bij meerdere websites is het uitverkocht. Op Ranzijn.nl kan ik nog wel zakken vinden tegen een schappelijke prijs.

Merken jullie ook dat het uitverkocht is? Het zal toch niet uit de handel gehaald worden?

Update: op Ranzijn was het achteraf € 6 ex btw en ex € 3 service kosten per artikel. Dus alsnog geen schappelijke prijs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Stephan1991.

Tom Poes Foetsie-Ba 5 jaren 3 maanden geleden #78318

  • BPost
  • BPost's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 61
  • Ontvangen bedankjes 14
Kijk ook eens naar Belmondo Basic. Is precies hetzelfde fantastische spul, gebruik het al jaren. Let op Belmondo heeft meerdere soorten maar alleen de Basic is geschikt. In Duitsland is Terramol te koop, ook hetzelfde spul.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Stephan1991

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by BPost.

Tom Poes Foetsie-Ba 5 jaren 3 maanden geleden #78319

  • Fonz
  • Fonz's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 261
  • Ontvangen bedankjes 57
Ik merkte ook dat het ineens veel duurder geworden was op bol.com, heb nog een paar zakken staan dus ik kom dit jaar nog wel toe.
Hier vond ik het vorige week nog maar is precies nu ook uitverkocht. tims.nl/_1-tom-poes-foetsieba-20-ltr/
Is nog wel te bestellen.

Ik heb net 10 zakken akadama/bims mix van ibuki-shop.com besteld en aangekregen. Maar eens naar het echte spul overschakelen :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Stephan1991

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tom Poes Foetsie-Ba 5 jaren 3 maanden geleden #78320

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4718
  • Ontvangen bedankjes 1163

Fonz schreef : Ik merkte ook dat het ineens veel duurder geworden was op bol.com, heb nog een paar zakken staan dus ik kom dit jaar nog wel toe.
Hier vond ik het vorige week nog maar is precies nu ook uitverkocht. tims.nl/_1-tom-poes-foetsieba-20-ltr/
Is nog wel te bestellen.

Ik heb net 10 zakken akadama/bims mix van ibuki-shop.com besteld en aangekregen. Maar eens naar het echte spul overschakelen :)


Ik heb het niet uit eigen ervaring, ik zeg het er maar bij, he.
Maar iemand vertelde me dat hij het spoelde en dat er op het water een olie achtige substantie dreef.
Als ik jou was zou ik toch maar eens een zak goed uitspoelen om te zien of het er bij jou niet inzit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Fonz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tom Poes Foetsie-Ba 5 jaren 3 maanden geleden #78321

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4718
  • Ontvangen bedankjes 1163

BPost schreef : Kijk ook eens naar Belmondo Basic. Is precies hetzelfde fantastische spul, gebruik het al jaren. Let op Belmondo heeft meerdere soorten maar alleen de Basic is geschikt. In Duitsland is Terramol te koop, ook hetzelfde spul.


Inderdaad, in ben er 2 jaar geleden eens omgeweest in Duitsland.
Het bestaan wel niet meer, geloof ik.
Maar er zullen nog wel plaatsen zijn.

Ik had, wel omdat ik er samen met iemand veel gekocht had, rond de 16€ voor 48l betaald geloof ik.
Normaal was het rond de 20€.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Tom Haest.

Tom Poes Foetsie-Ba 5 jaren 3 maanden geleden #78322

  • BPost
  • BPost's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 61
  • Ontvangen bedankjes 14

Tom Haest schreef :

Fonz schreef : Ik merkte ook dat het ineens veel duurder geworden was op bol.com, heb nog een paar zakken staan dus ik kom dit jaar nog wel toe.
Hier vond ik het vorige week nog maar is precies nu ook uitverkocht. tims.nl/_1-tom-poes-foetsieba-20-ltr/
Is nog wel te bestellen.

Ik heb net 10 zakken akadama/bims mix van ibuki-shop.com besteld en aangekregen. Maar eens naar het echte spul overschakelen :)


Ik heb het niet uit eigen ervaring, ik zeg het er maar bij, he.
Maar iemand vertelde me dat hij het spoelde en dat er op het water een olie achtige substantie dreef.
Als ik jou was zou ik toch maar eens een zak goed uitspoelen om te zien of het er bij jou niet inzit.


Mmm. Tom was jij het niet die een tijdje geleden stad en land afreisde om aan het spul te komen. Vanwaar je plotselinge ommekeer, aan je ervaring kan het niet liggen want die heb je zowiezo nog maar nauwelijks met bonsai. Of is het je bedoeling om zo als zo vaak om weer stemming te komen maken. Kom op zeg, dit materiaal heeft zich al lang bewezen, dat gezever hebben we hoop ik toch al wel gehad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tom Poes Foetsie-Ba 5 jaren 3 maanden geleden #78323

  • Stephan1991
  • Stephan1991's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 244
  • Ontvangen bedankjes 32

BPost schreef :

Tom Haest schreef :

Fonz schreef : Ik merkte ook dat het ineens veel duurder geworden was op bol.com, heb nog een paar zakken staan dus ik kom dit jaar nog wel toe.
Hier vond ik het vorige week nog maar is precies nu ook uitverkocht. tims.nl/_1-tom-poes-foetsieba-20-ltr/
Is nog wel te bestellen.

Ik heb net 10 zakken akadama/bims mix van ibuki-shop.com besteld en aangekregen. Maar eens naar het echte spul overschakelen :)


Ik heb het niet uit eigen ervaring, ik zeg het er maar bij, he.
Maar iemand vertelde me dat hij het spoelde en dat er op het water een olie achtige substantie dreef.
Als ik jou was zou ik toch maar eens een zak goed uitspoelen om te zien of het er bij jou niet inzit.


Mmm. Tom was jij het niet die een tijdje geleden stad en land afreisde om aan het spul te komen. Vanwaar je plotselinge ommekeer, aan je ervaring kan het niet liggen want die heb je zowiezo nog maar nauwelijks met bonsai. Of is het je bedoeling om zo als zo vaak om weer stemming te komen maken. Kom op zeg, dit materiaal heeft zich al lang bewezen, dat gezever hebben we hoop ik toch al wel gehad.


Rustaaagh.

Alstublieft niet weer een topic naar de afgrond brengen door ruzie over substraten.


Heeft iemand een goed adres om FB/Belmondo basic/Terramol goedkoop te bestellen? Voor het geval de Jumbo niet meer gaat leveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tom Poes Foetsie-Ba 5 jaren 3 maanden geleden #78324

  • Ivan
  • Ivan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1163
  • Ontvangen bedankjes 415
@ Bpost:De man spelen is geen goede voetbal. Als je het ergens niet over eens bent geef dan jouw mening. Hier over Akadama/bims. Ik heb van Tom nog geen "stemmingmakerij" gezien. Hij zegt hier gewoon dat hij iets vernomen heeft, met dus heel veel ruimte om het in vraag te stellen Als je over het genoemde product iets te zeggen hebt vanuit je ervaring verneem ik (en mogelijks ook anderen?) het graag.
Tom, ik bewonder de progressie die jij gemaakt hebt sinds je met bonsai bent, én je inzet hier op dit forum..
Aan allen: reageer aub niet op deze dreigende discussie. Wel graag je mening over de waarde en de verkrijgbaarheid van Foetsie-Bah of een vervangproduct.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: BomexX, Marco buijsman, Tom Haest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tom Poes Foetsie-Ba 5 jaren 3 maanden geleden #78325

  • Jellevanlooy
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 268
Ik denk dat tom nu met andere, professionelere mensen omgaat die het iets serieuzer aanpakken...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tom Haest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tom Poes Foetsie-Ba 5 jaren 3 maanden geleden #78326

  • Marco buijsman
  • Marco buijsman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 2412
  • Ontvangen bedankjes 932

BPost schreef :

Tom Haest schreef :

Fonz schreef : Ik merkte ook dat het ineens veel duurder geworden was op bol.com, heb nog een paar zakken staan dus ik kom dit jaar nog wel toe.
Hier vond ik het vorige week nog maar is precies nu ook uitverkocht. tims.nl/_1-tom-poes-foetsieba-20-ltr/
Is nog wel te bestellen.

Ik heb net 10 zakken akadama/bims mix van ibuki-shop.com besteld en aangekregen. Maar eens naar het echte spul overschakelen :)


Ik heb het niet uit eigen ervaring, ik zeg het er maar bij, he.
Maar iemand vertelde me dat hij het spoelde en dat er op het water een olie achtige substantie dreef.
Als ik jou was zou ik toch maar eens een zak goed uitspoelen om te zien of het er bij jou niet inzit.


Mmm. Tom was jij het niet die een tijdje geleden stad en land afreisde om aan het spul te komen. Vanwaar je plotselinge ommekeer, aan je ervaring kan het niet liggen want die heb je zowiezo nog maar nauwelijks met bonsai. Of is het je bedoeling om zo als zo vaak om weer stemming te komen maken. Kom op zeg, dit materiaal heeft zich al lang bewezen, dat gezever hebben we hoop ik toch al wel gehad.

Met dit soort antwoorden lijk jij er meer op uit te zijn om stemming te komen maken, doe ff relaxed zeg en hou t on topic!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tom Haest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren