Onderwerp:

Schild/dopluis 5 jaren 3 maanden geleden #77975

  • BPost
  • BPost's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 61
  • Ontvangen bedankjes 14
Ik kan niet anders zeggen dan dat je het grootste gelijk van de wereld hebt met je beweringen dat vorige generaties met de wetenschap van nu er een potje van hebben gemaakt Tom. Ik durf gerust op te biechten dat toen ik nog niet beter wist er in mijn jonge jaren ook aan mee heb gedaan. Als enige verzachtende omstandigheid kan ik slechts aandragen dat men toen niet beter wist. Tegenwoordig weten we wel beter, veel beter zelfs en het verbaast mij dan ook in hoge mate dat er tegenwoordige nog mensen zijn die een hele grote mond over het verleden hebben maar er tegelijkertijd zelf geen enkele moeite mee hebben om met het grootste gemak nog naar de gifspuit te grijpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Schild/dopluis 5 jaren 3 maanden geleden #77976

  • Tom Haest
  • Tom Haest's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 4718
  • Ontvangen bedankjes 1163
We weten ondertussen ook dat auto's vervuilend zijn, we weten ook dat sommige fabrieken vuiligheid uitstoten, en wat met de kerncentrales? Wetende dat het met groene stroom ook kan. Nee, ik hen er geen probleem mee om 2 keer per jaar de "gifspuit" te gebruiken want daarmee zal je de wereld niet redden. Wat niet wil zeggen dat ik het promoot en dat ik hoop dat de wereld om zeep zal zijn voor de volgende generaties.
En zo kunnen we dagen discussiëren.

En nu terug naar het probleem, de schild en dopluis en de behandeling ervan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts