Onderwerp:

Juniperus procumbens nana bruine / witte toppen 3 jaren 9 maanden geleden #86229

  • rubenscheer
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 35
  • Ontvangen bedankjes 0
Dank jullie wel. Ja de meningen zijn wel verdeeld wat betreft water geven. Voor nu houd ik het even bij de avond en als het echt heet begint te worden dan extra in de ochtend. Als na de zomer blijkt dat mijn planten daarnet goed op reageren dan begin ik met de ochtend.

Daarnaast las ik ook iets over bladbemesting. Dat is iets wat ik nog nooit heb toegepast. Daar ga ik me even wat meer in verdiepen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperus procumbens nana bruine / witte toppen 3 jaren 9 maanden geleden #86230

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

rubenscheer schreef : Daarnaast las ik ook iets over bladbemesting. Dat is iets wat ik nog nooit heb toegepast. Daar ga ik me even wat meer in verdiepen.


Bladbemesting is tricky. Aan de ene kant is het niet zo dat een bomo het nodig heeft (Sterker nog, de hoeveelheid ide opgenomen kan worden is marginaal). Maar belangrijker.. Iets te veel geven, net te droge wind ed en voor je het weet heb je schade. Ik zou eerst zorgen voor een gezonde boom voor je met dergelijke zaken begint.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Juniperus procumbens nana bruine / witte toppen 3 jaren 9 maanden geleden #86231

  • dennisfranx
  • dennisfranx's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3951
  • Ontvangen bedankjes 939
ik was dit vergeten bij mijn eerdere bericht..
mijn squamata had vorig jaar ook plukjes die er zo uitzagen en daar zat toen dopluis in zat heel goed verstopt tussen de naalden dus voor de zekerheid zou ik dat even goed bekijken .
De volgende gebruiker (s) zei dank u: rubenscheer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Inloggen Registreren
Cron Job Starts