Onderwerp:

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18451

  • Dicky
  • Dicky's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 209
  • Ontvangen bedankjes 40

Lady Erebus schreef : Ja maar niet op zo'n manier van ga buiten spelen zoals jij je vraag stelde kwam over als heb je niks beters te doen ofzo.
Willen alleen wat grappigs op een serieus forum.
Kan ook leuk zijn hoor.


Waarom gelijk bovenop de kast, waarom altijd zo kattig, als het om de mening van anderen gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: leatherback

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18456

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Dicky schreef : Waarom gelijk bovenop de kast, waarom altijd zo kattig, als het om de mening van anderen gaat.


Wist je dat niet/ Dat is het nieuwe verdraagzaamheidsbeginsel in Nederland. Jij moet accepteren wat ik doe, maar wat jij vind, dat is onacceptabel. Je ziet het eigenlijk overal, en wordt aangejaagd door een bepaalde politieke stroming in Nederland, wel gekend onder de naam "verWildersen"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18463

  • dea
  • dea's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3608
  • Ontvangen bedankjes 901
dat doet ELKE politieke stroming LB...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LadyErebus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18464

  • knoep
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1136
  • Ontvangen bedankjes 348
how how jongens, nu gaan we het hier niet over de politiek hebben hé :D

ik krijg zo al de tering als ik die dikke zakkenvullers op het nieuws zie.

dus alleen leuke dingen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LadyErebus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18465

  • Dicky
  • Dicky's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 209
  • Ontvangen bedankjes 40

leatherback schreef :

Dicky schreef : Waarom gelijk bovenop de kast, waarom altijd zo kattig, als het om de mening van anderen gaat.


Wist je dat niet/ Dat is het nieuwe verdraagzaamheidsbeginsel in Nederland. Jij moet accepteren wat ik doe, maar wat jij vind, dat is onacceptabel. Je ziet het eigenlijk overal.


Je ziet het wel op meer fora. Ze komen binnen met heel veel bombarie, zonder zich te verdiepen in de cultuur van dat forum en zijn niet gediend van enige vorm van kritiek. Hun betrokkenheid veranderd al vrij snel van waar het in feite om gaat in andere zaken onder het mom van, moet kunnen toch. Ik vraag me wel eens af zijn ze nu echt op zoek naar een hobby, of zoeken ze alleen maar aandacht. Ik heb ze hier en ook op andere fora wel meer langs zien komen, maar na een poosje lost zich dit meestal vanzelf weer op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18466

  • dea
  • dea's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3608
  • Ontvangen bedankjes 901

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: LadyErebus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18467

  • knoep
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1136
  • Ontvangen bedankjes 348
laat de mensen eens gewoon doen. als het je echt zo stoort, bekijk het dan gewoon niet.

en over het feit of ze op zoek zijn naar een hobby of aandacht, iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier hier. en het probleem met een forum is als mailen en smsen, je kan het heel verkeerd interpreteeren. dat doen we allemaal wel eens.

maar ik krijg nu ook de indruk door wat je hier nu schrijft dat je jezelf beter voelt in deze hobby dan anderen hier. maar zoals ik al zei ik kan dit ook verkeerd opnemen hé
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LadyErebus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18468

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539
Precies wat ik dus bedoel. Ik stel een vraag (Heb je geen facebook; Omdat dit soort spul bij mij op facebook belandt of via mijn prive vrienden lijstje rondgestuurd wordt, en ik het niet op een onderwerp-specifiek forum zou plaatsen). Vervolgens wordt ik van alle kanten aangevallen. Alsof ik geen recht heb een post te plaatsen.

Daarom maakte ik de vergelijking met het eenzijdig toe-eigenen van het recht een mening / wens te hebben, zoals bv de PVV nu doet in de politiek (En nee, niet alle politieke partijen hebben die houding) en dan is het een indicatie van hoe ik mij beter in de hobby zou vinden? Vreemd hoor.

Waar gaat het helemaal over? Ik kan ook zeggen: "Als mijn opmerkingen zo storen, waarom kijk jij er dan naar?". Maar goed. Als mijn input niet gewenst is op het forum, dan kan ik ook gewoon ophouden te posten op bonsaiempire.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18469

  • LadyErebus
  • LadyErebus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 306
  • Ontvangen bedankjes 29

Dicky schreef : Waarom gelijk bovenop de kast, waarom altijd zo kattig, als het om de mening van anderen gaat.

leatherback schreef : Wist je dat niet/ Dat is het nieuwe verdraagzaamheidsbeginsel in Nederland. Jij moet accepteren wat ik doe, maar wat jij vind, dat is onacceptabel. Je ziet het eigenlijk overal.


Je ziet het wel op meer fora. Ze komen binnen met heel veel bombarie, zonder zich te verdiepen in de cultuur van dat forum en zijn niet gediend van enige vorm van kritiek. Hun betrokkenheid veranderd al vrij snel van waar het in feite om gaat in andere zaken onder het mom van, moet kunnen toch. Ik vraag me wel eens af zijn ze nu echt op zoek naar een hobby, of zoeken ze alleen maar aandacht. Ik heb ze hier en ook op andere fora wel meer langs zien komen, maar na een poosje lost zich dit meestal vanzelf weer op.[/quote]

1. Omdat hier niet om een mening gevraagd word!!
2. Over verdraagzaamheidsbeginsels gesproken: verbeter de maatschappij begin bij jezelf!
3.Sommige mensen doen dat wel alleen andere mensen kunnen het niet verdragen en verwijzen meteen naar facebook.

:whistle: een ignore button zou hier heel erg op zijn plaats zijn :whistle:


Voor de mensen die het wel leuk vinden gewoon door blijven gaan.
Bij deze de mensen die wel lol willen hebben blijf maar lekker reageren en negeer deze 2 te serieuze mensen.

greetzz and have fun :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by LadyErebus.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18470

  • Ivan
  • Ivan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1163
  • Ontvangen bedankjes 415
Jongens en meisjes willen jullie a.u.b. stoppen met dit gedoe? Wie wordt daar nu beter van?
... Al was het maar om mij een plezier te doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LadyErebus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts