Onderwerp:

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18471

  • leatherback
  • leatherback's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 8562
  • Ontvangen bedankjes 2539

Lady Erebus schreef : Voor de mensen die het wel leuk vinden gewoon door blijven gaan.
Bij deze de mensen die wel lol willen hebben blijf maar lekker reageren en negeer deze 2 te serieuze mensen.


Goed, op het moment dan kinderen op een forum dingen op de man te gaan spelen is wat mij de lol van mensen helpen er af. Ik wens je veel succes in de hobby, maar verwacht van mijn kant geen advies. Ik ben voorlopig niet op dit forum te vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18474

  • LadyErebus
  • LadyErebus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 306
  • Ontvangen bedankjes 29

leatherback schreef : Precies wat ik dus bedoel. Ik stel een vraag (Heb je geen facebook; Omdat dit soort spul bij mij op facebook belandt of via mijn prive vrienden lijstje rondgestuurd wordt, en ik het niet op een onderwerp-specifiek forum zou plaatsen). Vervolgens wordt ik van alle kanten aangevallen. Alsof ik geen recht heb een post te plaatsen.

Daarom maakte ik de vergelijking met het eenzijdig toe-eigenen van het recht een mening / wens te hebben, zoals bv de PVV nu doet in de politiek (En nee, niet alle politieke partijen hebben die houding) en dan is het een indicatie van hoe ik mij beter in de hobby zou vinden? Vreemd hoor.

Waar gaat het helemaal over? Ik kan ook zeggen: "Als mijn opmerkingen zo storen, waarom kijk jij er dan naar?". Maar goed. Als mijn input niet gewenst is op het forum, dan kan ik ook gewoon ophouden te posten op bonsaiempire.


Ik denk niet dat het zozeer gaat over het wel of niet posten maar je komt nu niet bepaald dat je zegt van positief over terwijl dit topic positief is bedoeld en niet bedoeld om het af te lopen kraken omdat een enkeling hier op het forum ook een beetje lol kan beleven.

En zoals ik al zei in mijn post dat het is voor een off topic gebeuren en niet met alle geweld bonsai gerelateerd zijn.

Ik heb meerdere fora bezocht en dit is eigenlijk vrijwel het enige forum waar een off topic topic (al is het door een enkeling) afgekraakt word.

Een scooterforum bijvoorbeeld gaat niet alleen over scooters ook hun hebben off topic gebrabbel,

Brommobielforum hebben ze ook een off topic gedeelte zelfs en ook daar doet elk lid gewoon vrolijk mee.

Borderline forum exact hetzelfde verhaal.
Ik heb zelf op het afzeik forum gezeten en zelfs daar was het off topic gedeelte gewoon positief en leuk.
Maar hier word het (bij een enkeling) niet geaccepteerd???

Het is hier toch geen forum voor bekakte miljonairs of wat???

Maar ja als je van een mug een olifant wil maken moet je dat vooral doen.
Dit is mijn laatste post over al dit ik ga weer gezellig verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18477

  • Dicky
  • Dicky's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 209
  • Ontvangen bedankjes 40

leatherback schreef : Precies wat ik dus bedoel. Ik stel een vraag (Heb je geen facebook; Omdat dit soort spul bij mij op facebook belandt of via mijn prive vrienden lijstje rondgestuurd wordt, en ik het niet op een onderwerp-specifiek forum zou plaatsen). Vervolgens wordt ik van alle kanten aangevallen. Alsof ik geen recht heb een post te plaatsen.

Daarom maakte ik de vergelijking met het eenzijdig toe-eigenen van het recht een mening / wens te hebben, zoals bv de PVV nu doet in de politiek (En nee, niet alle politieke partijen hebben die houding) en dan is het een indicatie van hoe ik mij beter in de hobby zou vinden? Vreemd hoor.

Waar gaat het helemaal over? Ik kan ook zeggen: "Als mijn opmerkingen zo storen, waarom kijk jij er dan naar?". Maar goed. Als mijn input niet gewenst is op het forum, dan kan ik ook gewoon ophouden te posten op bonsaiempire.


Jou input op dit forum is zeer gewenst leerzaam en zinvol en daar gaat het toch om hier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18478

  • Dicky
  • Dicky's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 209
  • Ontvangen bedankjes 40

leatherback schreef :

Lady Erebus schreef : Voor de mensen die het wel leuk vinden gewoon door blijven gaan.
Bij deze de mensen die wel lol willen hebben blijf maar lekker reageren en negeer deze 2 te serieuze mensen.


Goed, op het moment dan kinderen op een forum dingen op de man te gaan spelen is wat mij de lol van mensen helpen er af. Ik wens je veel succes in de hobby, maar verwacht van mijn kant geen advies. Ik ben voorlopig niet op dit forum te vinden.


Kom op LB, we laten ons toch zo maar niet wegjagen, daar zijn toch realistische argumenten voor nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18479

  • LadyErebus
  • LadyErebus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 306
  • Ontvangen bedankjes 29

Ivan schreef : Jongens en meisjes willen jullie a.u.b. stoppen met dit gedoe? Wie wordt daar nu beter van?
... Al was het maar om mij een plezier te doen.


Komt goed Ivan ;)





Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18480

  • dea
  • dea's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 3608
  • Ontvangen bedankjes 901

leatherback schreef : Ik ben voorlopig niet op dit forum te vinden.


don't leave us LB, we need you !!!!
en dit meen ik serieus,
jouw input, advies, kennis, ervaringen wordt door de meerderheid enorm gewaardeerd, en ik zou het zonde vinden dat je ons verlaat door een opmerking van 1 van de zoveel forumleden hier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky, GiovanniKooreman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18483

  • YouriVanPinxteren
  • YouriVanPinxteren's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 169
Bij deze (voorlopig) topic gesloten.

Jammer dat het zo moet gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: AlexW, LadyErebus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18502

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 749
  • Ontvangen bedankjes 377
Nog even een reactie van mijn zijde.

Een off-topic is helemaal prima en daar kunnen jullie <vanaf dit bericht> weer rustig mee doorgaan. Mensen die daar geen interesse in hebben hoeven dit niet te lezen en al helemaal niet hun mening over te geven. Ik vind het wel erg jammer dat meerdere leden de kans hebben gegrepen om wat gal te spuwen en ik had heel veel liever gezien dat wanneer een opmerking je niet bevalt je deze simpelweg negeert ipv gaat benoemen.


Normaal zeg ik nu "vanaf hier on-topic", deze keer bij wijze van uitzondering "vanaf hier off-topic". En dat betekent dat ik niets meer wil lezen wat voor mij onder de categorie "gal spuwen" valt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: YouriVanPinxteren, GiovanniKooreman, knoep, AlexW, LadyErebus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by Oscar.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18512

  • knoep
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1136
  • Ontvangen bedankjes 348
ik zal verder gaan.
voor de dierenliefhebber onder ons. :cheer:





Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: jeroen03, LadyErebus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Het Off-Topic Topic 11 jaren 2 weken geleden #18528

  • LadyErebus
  • LadyErebus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 306
  • Ontvangen bedankjes 29
And me again.




Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren