Onderwerp:

Stone monkey ceramics 7 jaren 1 maand geleden #62699

  • Trap
  • Trap's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1263
  • Ontvangen bedankjes 272
ja ik geniet wel van knoep zijn foto's. Hij doet moeite om zijn bomen mooi in beeld te brengen en dat lukt hem ook. Een boom is natuurlijk altijd imposanter in het echt. De pot-keuze is echter wat persoonlijk, vind ik persoonlijk :dry: :lol: Kleur, vorm en grootte, je uren over discussiëren met andere bonsaifanaten. Het is totaal niet de pot dat ik zou kiezen maar ik vind hem er goed in staan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: knoep

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Stone monkey ceramics 7 jaren 1 maand geleden #62701

  • knoep
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1136
  • Ontvangen bedankjes 348

Trap schreef : ja ik geniet wel van knoep zijn foto's. Hij doet moeite om zijn bomen mooi in beeld te brengen en dat lukt hem ook. Een boom is natuurlijk altijd imposanter in het echt. De pot-keuze is echter wat persoonlijk, vind ik persoonlijk :dry: :lol: Kleur, vorm en grootte, je uren over discussiëren met andere bonsaifanaten. Het is totaal niet de pot dat ik zou kiezen maar ik vind hem er goed in staan!


Trap jonge ik bouw er zelfs speciaal ne tokonoma voor. Ma daar hoort ge de azijnpissers niet over.want da kunne ze niet afbreken

En ondertussen kennen we iedereen zen mening en de mijne veranderd niet over die pot en over andere dingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Stone monkey ceramics 7 jaren 1 maand geleden #62711

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 748
  • Ontvangen bedankjes 376

Ivan schreef : Als dit een forum is dan is het zeker wel goed dat over de verschillende meningen uitgewisseld wordt.
Goed dat je het resultaat van je inspanningen zelf mooi vindt.


Ivan, ik zou het zelf niet mooier kunnen verwoorden.

Ik ga er van uit dat een pot, een bonsai en de combinatie hier werden geplaatst met als doel om feedback te verkrijgen en om zo zelf en van elkaar te leren. Niet om enkel lof te oogsten - plaats je iets op een forum dan vraag je om respons. Ontvang je vervolgens feedback, onder voorwaarde dat deze opbouwend en inhoudelijk is, dan verwacht ik dat daar goed mee om wordt gegaan.

Vanaf hier strikt on-topic blijven graag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jaco, Co79, marcellucas, pvdb_bonsai

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts