Onderwerp:

Bonsai Cafe 11 jaren 5 maanden geleden #13815

  • GiovanniKooreman
  • GiovanniKooreman's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1038
  • Ontvangen bedankjes 146

Dicky schreef : Wel Tiger ik ben wel op het bonsaicafe geweest zei het dan niet actief en dat zal ook niet gaan gebeuren. Wij als beginners of iets gevorderden hebben daar niets te zoeken ten minste als je niet neerbuigend en respectloos wil worden behandeld door een stel mannekes met een ego van hier tot tokio. Dat zal waarschijnlijk ook niet gaan veranderen want de beheerder doet er zelf vrolijk aan mee. Dat veranderen hoeft natuurlijk ook niet want het is zijn forum en hij moet het beheren zo het hem goeddunkt. Wel grappig is dat hij hierboven in ellenlange verhalen probeert uit te leggen wat veruit de meesten van ons allang wisten, alsof wij een stel sukkels zijn. Hier wil ik het wat mij betreft voor dit onderwerp bij laten en weer overgaan tot de orde van de dag, weer fijn bezig zijn met mijn stokken in potten waarvan er al een paar voorzichtig richting startmateriaal of zelf wel prébonsai gaan. En natuurlijk dagelijks een bezoekje brengen aan Bonsai Epire waar elkaar helpen, gezelligheid maar vooral wederzijds respect de boventoon voert.

helemaal mee eens ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky
Discussie gesloten.

Bonsai Cafe 11 jaren 5 maanden geleden #13816

  • HV66
  • HV66's Profielfoto
  • Offline
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Berichten: 26
  • Ontvangen bedankjes 15
Over respect gesproken jongens... da's ook niet mis wat jullie hier neerpennen hé??? Veeg eerst maar eens voor jullie eigen deur, zou ik zeggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: kittyvlekkie
Discussie gesloten.

Bonsai Cafe 11 jaren 5 maanden geleden #13817

  • mighty mouse
  • mighty mouse's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 314
  • Ontvangen bedankjes 78
hoezo??ik zie het verband niet direct tussen de bovenvermelde conversaties en het respect...
Dit zijn enkel de ondervindingen van een deel mensen en heeft dan ook niets met respect te maken in mijn ogen.
De waarheid kan soms kwetsen natuurlijk zoals je zelf zegt he.
Trouwens,als je de rubriek "even voorstellen" leest op je forum geef je het zelf toe dat sommige mensen soms wel "een beetje" grof zijn.
Dus erken je het probleem dus zelf ook toch.
Ook vind ik het woord "malsai" bedoeld op bepaalde tropische soorten redelijk misplaatst.
Als je ziet wat de mensen in azie maken van deze bomen denk ik echt niet dat je over malsai kan praten,er zitten dikwijls mooiere bomen bij dan je hier in belgie kan zien vind ik!
Precies of je een serissa ofzo niet tot een volwaardige bonsai kan opkweken...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dicky
Discussie gesloten.

Bonsai Cafe 11 jaren 5 maanden geleden #13818

  • kittyvlekkie
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 305
  • Ontvangen bedankjes 16
opnieuw, hou alsjeblieft op, hier wint niemand iets uit.
Discussie gesloten.

Bonsai Cafe 11 jaren 5 maanden geleden #13819

  • YouriVanPinxteren
  • YouriVanPinxteren's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1076
  • Ontvangen bedankjes 169
Ik heb zelf geen ervaringen met Bonsai Café, dus heb ook geen mening. Wat ik wel vindt is dat mensen met respect met elkaar om moeten gaan op een forum. Natuurlijk mag je kritiek geven, vertellen waar het op staat, maar dan wel aangeven waarom en op een fatsoenlijke manier.
Wat ook duidelijk mag zijn is dat het publiek op beide fora's verschilt (als ik het zo goed hoor).

Voor iedereen is er dus wel wat wils, de keuze is helemaal aan jou welke je het meest aanspreekt en daar zullen dan ook altijd de meningen over verschillen. Graag zou ik hiermee het topic willen sluiten.

Topic gesloten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tiger313, GiovanniKooreman
Laast bewerkt: Post by YouriVanPinxteren.
Discussie gesloten.
Inloggen Registreren
Cron Job Starts