Onderwerp:

Ginkgo Bonsai Center 10 jaren 9 maanden geleden #22633

  • ChrisV
  • ChrisV's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 1133
  • Ontvangen bedankjes 266
Thanks alex voor de foto's Mooie bomen dat zeker!

Heb wel eens een paar prijzen van leuke yamadori opgevraagd en eerlijk gezegd schrok ik daar een beetje van.
Naar mijn mening zijn er zat die het voor minder doen, maar goed ieder zijn handel.

Ben het wel eens over het aanschaffen van duurdere bomen dat je er net zoveel en vaker veel meer zelfs ingewikkelder werk aan hebt om er iets van te maken.
En zeker wat o.a. Leatherback zegt Dat als je er zo een koopt het allemaal op onderhoud aankomt, want met slecht onderhoud en te weinig kennis kan binnen 1 seizoen kan je gekochte kampioen boom ineens een totaal ander plaatje zijn.
Maar Bonsai is voor ieder hier nog steeds niet meer dan een hobby dus het maakt niet uit hoe mensen hun geld uitgeven en hun hobby willen beoefenen.
Zolang je er maar plezier van hebt.

-Enjoy- ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ginkgo Bonsai Center 10 jaren 9 maanden geleden #22654

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188
wel heel leuk.. als Danny er is kan je altijd aan hem raad vragen ivm potentieel van een boom.. en als hij niet te veel last van zijn rug heeft helpt hij je wel mee kiezen.. en kan je meteen vragen om met deze boom een workshop te doen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ginkgo Bonsai Center 10 jaren 4 maanden geleden #28189

  • Co79
  • Co79's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 304
  • Ontvangen bedankjes 54
Danny Use en zijn Gingko Bonsai Center staan bij mij in ieder geval met 5-0 achter...

Vanochtend om 8.40 uur uit het Limburgse vertrokken om om 10.50 uur aan te komen in Laarne. Wat last van files vandaar ca half uur vertraging opgelopen. Daar gekomen zijn de poorten dicht. Ik had van tevoren nog op hun site gekeken, op hun blog en onder het kopje openingstijden: was woensdag, zou gewoon open moeten zijn, nergens last minute wijziging te zien...dus ik op weg! Achteraf, ik had kunnen bellen van tevoren, maar ja, volgens mij run je een zaak, richt je je daarbij op klanten en dien je als ondernemer fatsoenlijk te communiceren..

Maar goed, poorten dicht, ik druk op de bel, mevrouw staat me te woord door intercom, "awel de bazen zijn tot volgende week in Spanje" waarop ik: "sorry?1? Ik rij dik 2 uur hier naartoe - dus ook weer 2 uur terug - om te horen dat de bazen in Spanje zitten en zij de poort dus niet open mag doen?! Niets te lezen op hun site dat ze gesloten zijn..

Had bovenstaande overigens ook meegemaakt bij Bauwens Bonsai. Ik op Maria Hemelvaart daar voor de poort (mijn fout!), maar ondanks dat dhr Bauwens in Japan zat, deed mevrouw open en had ik tig 1000m2 voor mezelf..

Ik zal e.e.a. gaan doorgeven via hun contactmogelijkheden via de site van Gingko. Ben benieuwd of er reactie komt. Kijken of ze de achterstand kunnen goedmaken, maar voor nu..nooit meer! Helaas..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ginkgo Bonsai Center 10 jaren 4 maanden geleden #28192

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188
kijk op december eens naar de grote rode tekst.. staat al een tijd zo op hun site

dannybonsaicenterginkgo.skynetblogs.be/k...c-2013-jan-2014.html

staat trouwens op hun website "Voor elke verandering van de openingstijden KLIK HIER (BLOG)" (rechts)
en "Welkom bij Ginkgo Bonsai Center Wij wensen U een aangenaam bezoek! Meer nieuws op ons blog! Ginkgoblog" links

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: Post by AlexW.

Ginkgo Bonsai Center 10 jaren 4 maanden geleden #28195

  • AlexW
  • AlexW's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1624
  • Ontvangen bedankjes 188

AlexW schreef : kijk op december eens naar de grote rode tekst.. staat al een tijd zo op hun site

dannybonsaicenterginkgo.skynetblogs.be/k...c-2013-jan-2014.html

staat trouwens op hun website "Voor elke verandering van de openingstijden KLIK HIER (BLOG)" (rechts)
en "Welkom bij Ginkgo Bonsai Center Wij wensen U een aangenaam bezoek! Meer nieuws op ons blog! Ginkgoblog" links


een goede raad.. schrijf je in op hun nieuwsbrief.. ben je altijd op de hoogte!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ginkgo Bonsai Center 10 jaren 4 maanden geleden #28196

  • wes
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 330
  • Ontvangen bedankjes 70
Ai ai, dat doet pijn. En zeker al als je je aan het verheugen bent in de auto...meer als 2 uur lang. :angry:
...maar als ik nu op de site kijk, zie ik toch dat ze van 1 tot 10 dec. gesloten zijn? Maar dat kunnen ze ook vandaag hebben aangepast(last minute).
Jammer en vervelend...maar binnenkort is er de Noelanders met ook een leuke markt. Anders heb ik nog wel een leuke berk voor je... :blush:

Gr. Wes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ginkgo Bonsai Center 10 jaren 4 maanden geleden #28199

  • Co79
  • Co79's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 304
  • Ontvangen bedankjes 54

AlexW schreef : kijk op december eens naar de grote rode tekst.. staat al een tijd zo op hun site

dannybonsaicenterginkgo.skynetblogs.be/k...c-2013-jan-2014.html

staat trouwens op hun website "Voor elke verandering van de openingstijden KLIK HIER (BLOG)" (rechts)
en "Welkom bij Ginkgo Bonsai Center Wij wensen U een aangenaam bezoek! Meer nieuws op ons blog! Ginkgoblog" links


"Voor elke verandering van de openingstijden KLIK HIER (BLOG)"--> Daar had ik op geklikt, maar dan via mijn gsm, kreeg maar beperkt overzicht. Op de site zie ik het aan de linkerzijde inderdaad wel staan! My bad, sorry Danny, 1-0 voor jou.. :blush:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ginkgo Bonsai Center 10 jaren 4 maanden geleden #28200

  • Co79
  • Co79's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Berichten: 304
  • Ontvangen bedankjes 54

wes schreef : Ai ai, dat doet pijn. En zeker al als je je aan het verheugen bent in de auto...meer als 2 uur lang. :angry:
...maar als ik nu op de site kijk, zie ik toch dat ze van 1 tot 10 dec. gesloten zijn? Maar dat kunnen ze ook vandaag hebben aangepast(last minute).
Jammer en vervelend...maar binnenkort is er de Noelanders met ook een leuke markt. Anders heb ik nog wel een leuke berk voor je... :blush:

Gr. Wes


Nee Wes, is mijn fout, zi ehet nu ook staan..alhoewel het a la Bauwens wel mooi was geweest mocht ik toch binnen ;) Next time, misschien.. Moet inderdaad iets hebben om aan te werken komende dinsdag. Berk? mmmm... Niets anders in de aanbieding?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ginkgo Bonsai Center 10 jaren 4 maanden geleden #28206

  • wes
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 330
  • Ontvangen bedankjes 70
Behalve berk,....niet meer dan nog een "aarbei struikje" :silly: ....sorry kon het niet laten.
Maar, ik weet maar al te goed hoe het is om verlegen te zijn zonder startmateriaal.
Ps je hebt een PB
gr wes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ginkgo Bonsai Center 10 jaren 4 maanden geleden #28273

  • desmedt
  • desmedt's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Berichten: 59
  • Ontvangen bedankjes 4
is Bauwens aan te raden om op zoek te gaan naar een (niet te dure) pot?

een kennis die veel bezig is met bonsai was ook naar ginkgo geweest en ze was nog maar binnen of die mevrouw riep al dat het geen vrije ingang was, ze is dan maar weer vlug weggeweest :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren
Cron Job Starts