Onderwerp:

Europese pottenbakkers 3 jaren 2 maanden geleden #89394

  • Diluca
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Berichten: 793
  • Ontvangen bedankjes 295

LucRoux schreef : Heren pottenbakkers, bakken jullie enkel op bestelling en bakken jullie enkel als de oven vol is, of staat jullie hele huis nu vol met potten?
Moest er overschot zijn, of potten te koop, is het misschien een idee om ze hier te koop te zetten? Geen idee of dat kan/mag (Oscar?), maar ik moet niet per se een pot van zeg maar Thor Holvilla of een andere bekende naam hebben, de potten die ik hier heb zien voorbij komen zijn zeer mooi! Ik denk dat er hier nog zijn die wel wat van de eventuele "overschot" willen kopen

Ik maak voornamelijk potten voor mijn eigen bomen, en soms ook als iemand me vraagt om er één te maken voor een specifieke boom. Het is voor mij vooral een hobby om de andere hobby aan te vullen.
Maar ik doe dat al meer dan 15 jaar en bijgevolg heb ik nu al meer dan 100 potten staan in stock.
Ik heb ook wel graag de luxe om voor elke boom een keuze te hebben als ik verpot, maar inderdaad, er zijn er die ik wel wil wegdoen.
Moet ik eens bekijken en te zijner tijd zal ik hier de potten posten die ik weg wil doen.
Groeten Luc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Inloggen Registreren